ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 17, 2009

LOVE my mistakes!!!

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:10 μμ

misstakesΑκόμα και τις αποτυχίες της ζωής μας να βλέπουμε θετικά! Να μη τις καταδικάζουμε και να μη τις κατηγορούμε αλλά να τις ευλογούμε και να τις βλέπουμε σαν μάθημα για την μεταγενέστερη μας ζωή! Να τις βλέπουμε σαν άλλη μια εμπειρία! Σαν κάτι που διδαχτήκαμε κι όχι σαν τον χαλασμό του κόσμου που συνήθως φέρνει ο άνθρωπος όταν κάτι στη ζωή τους δεν πάει καλά!

Παλιά που ασχολούμουν με επιχειρήσεις κι έτρεχα σε οτιδήποτε σεμινάριο αυτού του χώρου είχε πει κάποιος ότι στην Αμερική πίσω απο τις κάρτες τους γράφουν και για τις επιχειρήσεις τους που απέτυχαν!
Ο ανοιχτόμυαλος ξέρει ότι από κάθε προσπάθεια, ακόμα και από την αποτυχημένη, βγαίνεις κερδισμένος! Ίσως όχι οικονομικά αλλά με πολλούς άλλους τρόπους!
Κάτι παραπάνω έχεις μάθει από την κάθε προσπάθεια! Κάτι που ίσως σαν πρώτη σκέψη να μη σε χρησιμεύσει ποτέ αλλά στην συνέχεια της ζωής πάντα χρησιμεύει!
Τίποτα δεν πάει χαμένο αρκεί να έχεις το ανοιχτό μυαλό το κάθε τι να το ξανα-χρησιμοποιήσεις και να το ξανα-αξιοποιήσεις ίσως με κάποιον άλλον τρόπο και σε κάποια άλλη φάση της ζωής σου!

Αυτά… και στην Ελευθερία ήθελα να πω το εξής: για να μάθεις τον τρόπο ζωής και σκέψης που κάνω, κοπέλα μου, θα πρέπει να ζήσεις μαζί μου τουλάχιστον για ένα διάστημα διότι όσα και να γράφω εδώ δεν καλύπτομαι με τίποτα! Είναι μια ολιστική προσπάθεια «διαφορετικής» ζωής που κάνω! Δεν είναι μόνο το γιόγκα, δεν είναι μόνο η αυτοσυγκέντρωση, δεν είναι μόνο το ξάπλωμα πάνω σε χαλί με τα καρφάκια, δεν είναι μόνο η διατροφή και τα 2 λίτρα νερό που πίνω καθημερινά άσχετα αν διψάω ή όχι… αυτά είναι τα πιό απλά πραγματάκια! Όλα αυτά μαζί σε συνδιασμό με πολλά-πολλά ακόμα κάνω! Αλλά πάνω απ’ όλα είναι η θετική σκέψη προς όλους και προς όλα ακόμα και προς τ’ άψυχα πράγματα διότι κι εκείνα αποτελούν μέρος του Σύμπαντος που ζούμε! Α, οπωσδήποτε και το πέταγμα της τηλεόρασης…. κι άλλα πολλά που τώρα δεν θυμάμαι!

Και γι αυτούς που δεν ξέρουν αγγλικά, κι εύχομαι να ‘ναι πολύ λίγοι αυτοί, γράφει εδώ: έχω μάθει τόσα πολλά από τα σφάλματά μου που σκέφτομαι να κάνω μερικά ακόμα… έτσι, καμμιά ντουζίνα ακόμα δηλαδή 😉

2 Σχόλια »

  1. Καλημέρα, Συμέλα.Εχεις δίκιο, μόνο αν ζήσεις κάποιον τον καταλαβαίνεις και τον μαθαινεις. Επειδή αυτό είναι δύσκολο στην προκειμένη περίπτωση, θα σε ζαλίσω λίγο ακόμη με ερωτήσεις. Από πάντα είχες αυτήν την διαφορετική αντιμετώπιση και στάση ζωής; κι αν όχι, τι σε έκανε να αλλάξεις; Καταφέρνεις πάντα να στέλνεις θετικές σκέψεις σε όλους και όλα; Δεν απογοητεύσαι ποτέ; δεν «κυλάς» ποτέ στις παλιές κακές συνήθειες;(αν είχες). Εγώ κάνω τις προσπάθειες μου και μετά κάτι γίνεται και ξαναγυρνάω πίσω. Ξαναρχίζω αργότερα, αλλά έχω χάσει χρόνο, μετά κάτι πάλι γίνεται και…. δικαιολογίες θα μου πεις, και θα έχεις δίκιο. Κάτι κάνω λάθος, αφού βλέπω οτι κάτι μου κάνει καλό, και μετά το εγκαταλείπω. Και με την τηλεόραση πως τα κατάφερες; Ξέρω οτι βασικά δεν μου προσφέρει τίποτα, κι όμως χάνω ώρες μπροστά της. Νομίζω οτι αν δεν δω, θα χάσω κάτι σημαντικό, τρομάρα μου, αλλά είναι συνήθεια. Και η συνήθεια είναι δεύτερη φύση όπως λένε. Απ’την άλλη δεν είμαι μόνη μου, και εγώ να μην την ανοίξω, θα ανοιχτεί από τον άντρα μου, που δεν διαννοείται την ζωή του χωρίς τηλεόραση. Και ακούγεται παντού, μέσα στο σπίτι, ούτε να διαβάσω δεν μπορώ. Λοιπόν να μην σε ζαλίσω άλλο σήμερα, (κι αύριο μέρα είναι), όποτε έχεις χρόνο μου απαντάς. Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

    Σχόλιο από ελευθερία — Σεπτεμβρίου 19, 2009 @ 9:00 πμ | Απάντηση

  2. οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι για νέες αναρτήσεις ελευθερία μου…
    θα γράψω και γι αυτά… σιγά σιγά διότι πλυμιρίζω από εμπνεύσεις, ειδικά σήμερα…

    Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 19, 2009 @ 4:48 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

