ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 13, 2009

ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:44 μμ

Μου στέλνει η Ιωάννα από την Θεσσαλονίκη μειλ και μεταξύ άλλων αναφέρεται στην ανάρτησή μου όσον αφορά την ομορφιά της γυναίκας (δείτε προηγούμενο κείμενο)
Την ξέρετε την Ιωάννα, αυτήν που αρχές Αυγούστου ήρθε για μια εβδομάδα, με τον άνδρα της και τον γιό της, για να δουν την Στοκχόλμη!

Και γράφει «Όσο γι αυτό που έγραψες για τις γυναίκες θα ήθελα να πω και εγώ οτι αυτές που έχουν ανασφάλειες περνούν όλη την μέρα τους στο καθρέπτη και στα μαστορέματα που κάνουν στα μούτρα τους. Ενω εμείς αγάπη μου που ξέρουμε την αξία μας και δεν έχουμε ανασφάλειες (λεμε τωρα) είμαστε χαλαρές και όμορφες. Σε πέντε λεπτά έτοιμες»

Όντως είναι έτοιμη σε πέντε λεπτά η Ιωάννα και δεν υπερβάλει – Το ‘χω, με άλλα λόγια, καρατσεκαρισμένο αφού ζήσαμε μαζί στο σπίτι μου για μια εβδομάδα!
Μπορεί να είχα μια υποψία ότι προφανώς ήμουν η μοναδική γυναίκα που για να βγει έξω χρειάζεται 3-4, άντε πες 5 λεπτά για να ‘μαστε μέσα, για να ετοιμαστεί αλλά και η Ιωάννα δεν πεύτει παρακάτω…

Και αφού έγραψε στο αποψινό της μειλ και για το ένα και για το άλλο αποτελειώνει με το «Αυτά φιλενάδα και ότι είπαμε εδώ να μείνουν» κι έσκασα πάλι να γελώ…
Σαν αποτελείωμα της κάθε συζύτησής μας το ‘λεγε, όταν ήταν εδώ, και κάθε φορά γελούσα με την ίδια διάθεση!
Έτσι λέμε με τις φίλες μου και γελάμε, έλεγε τότε, κι ήρθε και μετέδωσε το γέλιο και σε μένα και καμμιά φορά το σκεύτομαι και μόνη μου και γελώ…
Να ‘σαι καλά ρε φιλενάδα που ακόμα γελάω μ’ αυτό… ναι, μου ‘λειψαν και τα τσιπουράκια στο μπαλκονάκι!!!

Αφήναμε τους άνδρες της μέσα, να τα καταφέρουν μόνοι τους δίχως ΓΥΝΑΙΚΑ (είτε μάνα είναι αυτή είτε σύζυγος) κι εμείς κοτσομπολεύαμε στο μπαλκόνι με το τσιπουράκι της η κάθε μια και με τα τσιγαράκι μας…
Και τι δε λέγαμε…  ναι, ναι, ναι, φιλενάδα ΟΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ! Εδώ, στο μπαλκονάκι μου σε μια γωνία στην Στοκχόλμη!!!

mälaren etc 019

Εδώ είμαστε σε μια ξεκαρδιστική φάση…. δε θυμάμαι τι είπαμε εκείνη ακριβώς τη στιγμή και γελάγαμε έτσι…

3 Σχόλια »

  1. φιλακια πολλα φιλεναδα και να ξερεις εδω ειμαι για σενα.Μεσα απο την καρδια μου σου στελνω την αγαπη μου .Μακιααααααααααααα

    Σχόλιο από nikos — Σεπτεμβρίου 13, 2009 @ 1:18 μμ | Απάντηση

    • ναι ΒΡΑΧΕ μου εσυ! στον ώμο σου να στηριχτώ και ΔΕΝ φοβάμαι τίποτα!!!! 😉

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 13, 2009 @ 2:36 μμ | Απάντηση

  2. χα! χα! χα!με εκανες και γελασα.Ο βραχος

    Σχόλιο από nikos — Σεπτεμβρίου 13, 2009 @ 3:18 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

