ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 13, 2009

Παραμύθι μύθι μύθι…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:00 μμ

brisbokBRIS (Barnens Rättigheter I Samhället) σημαίνει «Τα δικαιώματα των παιδιών στην κοινωνία» και μεταξύ άλλων έχουν εκδώσει ένα βιβλίο με 350 σελίδες που περιέχει 23 παραμύθια και διηγήματα για παιδιά και που ζυγίζει 2 ολόκληρα κιλά!
Αυτό το βιβλίο βρέθηκε στα χέρια μου πρόσφατα και είπα να το διαβάσω όχι τόσο για να τα διηγούμε στα εγγόνια μου (μπορεί και να είμαι τρελογιαγιά που σκεύτομαι τέτοια για τις ακόμα νεογέννητες εγγονές μου…) αλλά περισσότερο για να δω πώς οι Σουηδοί γράφουν παραμύθια!

Έχω ήδη διαβάσει πάνω από τα μισά και δεν μ’ ενθουσίασε ούτε ένα παραμύθι! Και απογοητεύτηκα! Το κάθε παραμύθι είναι γραμμένο από διαφορετικό συγγραφέα αλλά μου φάνηκε ή να τους λείπει τελείως η φαντασία ή να την έχουν υπερβολική! Ίσως κάνω και λάθος, δεν ξέρω, αλλά θα προτιμούσα στις δικές μου να λέω για τα αρνάκια που η ίδια η γιαγιά τους φύλαγε στο χωριό, για τα γαιδουράκια που καβαλούσε και πήγαινε να φέρνει το γάλα που άρμεγε ο αδελφός της από τις μάννες των αρνιών, και για τα σκυλάκια που η γιαγιά τους ταίζε ψωμί που η ίδια ζύμωνε….
Θυμάμαι που τα παιδιά μου με παρακάλαγαν τέτοιες ιστορίες να τους λέω κι όχι φτιαχτές…
Ποτέ δε με συγκινούσαν τα φτιαχτά, ούτε καν οι διηγήσεις, και όπως φαίνεται το πήραν και τα παιδιά μου κι εύχομαι και τα δικά τους παιδιά να το πάρουν… σαν να μην έχουμε αλληθινά γεγονότα και μάλλιστα βιωματικά να τα λέμε!
Και άμα βάλουμε και λίγη παράσταση, με διάφορες φωνές κλπ., γίνονται και θεατρικές παραστάσεις…
Αυτά αγαπητοί μου αναγνώστες και ότι είπαμε εδώ να μείνουν… χαχαχα…. Ιωάννας!

2 Σχόλια »

  1. Σκεφτηκες να γραψεις δικα σου παραμυθια?Νομιζω οτι θα εγραφες καταπληκτικα.Το χεις κοριτσι μου το χεις!!!

    Σχόλιο από ioanna — Σεπτεμβρίου 14, 2009 @ 9:42 πμ | Απάντηση

    • ποτέ δεν ξέρεις ιωάννα… σε μένα αυτά έρχονται από μόνα τους! υπάρχει τόσο υλικό που ασφαλώς και θα μπορούσαν να γίνουν κάτι και για παιδιά!!!
      είδωμεν!

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 16, 2009 @ 9:13 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

