ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 5, 2009

Η δεύτερή μου συνέχεια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:09 πμ

Και ο μικρός μου ο γιός με τίμησε απόψε με τον τίτλο ΓΙΑΓΙΑ –  Ναι, ήρθε και η δεύτερη εγγονή μου να με συνεχίσει! Να προχωρήσει τη Συμέλα παραπέρα…. άγνωστον το για πού! 

Στις 1 Μαίου με τίμησε ο πρώτος μου γιός με τον τίτλο αυτό και τώρα ο δεύτερος και μέσα σε 4 μήνες έχω γίνει ΓΙΑΓΙΑ δύο φορές και τις δύο με κοριτσάκια…
Ε, ναι, ήταν η σειρά τους αφού εγώ αγόρια μόνο έχω φέρει στον κόσμο!

Δεν ξέρω αν χρειάζομαι χρόνο να το χωνέψω… Μέσα στους περίπου 6 μήνες που γνωρίζουμε το γεγονός και που περιμένουμε το παιδί δεν το έχουμε χωνέψει ήδη;

Δεν ξέρω…  αλλά με το που με βλέπω να κρατώ και τα δυο στην κάθε πλευρά της αγκαλιάς μου με πιάνουν και γέλια και κλάματα… σα να τα ‘χω δύδημα Θεέ μου!
(Στη φαντασία μου με βλέπω έτσι – Ακόμα δεν συνέβει αλλά όπου να ‘ναι θα συμβεί κι αυτό!)

Αυτό που με σιγουριά ξέρω έναι ότι αυτή την στιγμή είναι αδύναντον να συγκεντρωθώ και να εμπνευστώ να γράψω κάτι…. σκόρπια αισθάνομαι!
Ευχαριστώ, ωστόσο, τον Θεό (το Μέγα Σύμπαν) που φέρνει τα πράγματα όπως ακριβώς είναι να έρθουν! Αυτό ξέρει και του έχω εμπιστοσύνη!

10 Σχόλια »

  1. Να σου ζήσει και η δεύτερη εγγονή!! Πιστεύω ότι θα είσαι μια υπέροχη γιαγιά! Kram!

    Σχόλιο από Ingabritt — Σεπτεμβρίου 5, 2009 @ 9:09 πμ | Απάντηση

    • tack ingabritt, tack tack vännen!
      önskar dig detsamma!!!
      att du snart blir far- eller mormor och om vi blir bra eller dåliga sådana vet jag ju inte vad man jämför sånt med…
      ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ – ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ!
      ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΕΣ….

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 5, 2009 @ 9:34 πμ | Απάντηση

  2. Να σας ζησει η μικρη Συμελα μου και να κανει τους γονεις τις ευτυχσμενους και περηφανους οσο μεγαλωνη με την προοδοτης.Και απο τη γιαγια να παρει την τσαχπηνια και την διαθεση για ζωη .Να ειναι και να ειστε παντα γεροι.

    Σχόλιο από nikos — Σεπτεμβρίου 5, 2009 @ 3:45 μμ | Απάντηση

    • να ζήσει ιωάννα μου, γιατί να μην ζήσει, και σ’ ευχαριστώ!
      αλλά αν είναι να κάνουμε παιδιά για να μας κάνουν ευτιχισμένους κάπου έχουμε χάσει το παιχνίδι της ζωής…. θα τα πούμε άλλη φορά αυτά!
      φιλιάάάά΄….

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 6, 2009 @ 10:14 πμ | Απάντηση

  3. Να σου ζήσει και η δεύτερη εγγονούλα! Να είναι γερή, δυνατή, τυχερή και χαρούμενη. Και λίγο να πάρει απ’ την δυναμή σου, το κουράγιο σου, και το κέφι σου, θα μεγαλουργήσει!Να την χαίρεσται όλοι.Πάντα χαρές να έχετε. Πολλά φιλιά.

    Σχόλιο από ελευθερία — Σεπτεμβρίου 5, 2009 @ 9:17 μμ | Απάντηση

    • λευτεριά μου να είσαι καλά και εύχομαι και σε σένα να τη νοιώσεις αυτή την χαρά!
      και σύντομα…. είναι ένα άλλο είδος χαράς αυτό!!!!
      το τι θα πάρει, και αν θα πάρει, από την γιαγιά της κανείς δεν ξέρει… άγνωστο το μέλλον και αυτό είναι το ενδιαφέρον στην ζωή…
      το ΜΕΓΑ σύμπαν μεριμνεί και γι αυτό – εγώ απλά εμπιστεύομαι στην ευηία και στην γενεοδωρία του!!!
      τα φιλιά μου….

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 6, 2009 @ 10:21 πμ | Απάντηση

  4. ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Η ΕΓΓΟΝΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ…………. ΠΟ ΠΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΣΟΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΩς ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΔΕΙΑ..

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Σεπτεμβρίου 7, 2009 @ 8:44 πμ | Απάντηση

    • θα τα δείτε, θα τα δείτε… όλα θα γίνουν!
      και γιατί να μην ανέβαιτε κι εσείς επάνω… έτσι για ν’ αλλάξει και λίγο το σκηνικό! μια ζωή εμείς κατεβαίνουμε κάτω….
      άντε, σκέψου το και ίσως την φας την άλλη την ξένια που 2 χρόνια τώρα το λέει μα ακόμα να ‘ρθει…

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 7, 2009 @ 10:13 πμ | Απάντηση

  5. ΞΈΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΓΙΝΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ 9 ΧΡΟΝΩΝ.ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.

    Σχόλιο από βασω — Σεπτεμβρίου 7, 2009 @ 6:52 μμ | Απάντηση

  6. Συμελλα μου και παλι να σου ζησει και εισαι τυχερουλα βρε , εγω 2 γιους μεηγαλους και ενα μικρο εχει καιρο ακομη και φως στο τουνελ τιποτα, ουτε γαμο, και ηθελα να γινω γιαγια, τωρα ομως εχω αρχισει να μην το σκεπτομαι καθολου.Φιλια

    Σχόλιο από Ελευθερία — Σεπτεμβρίου 9, 2009 @ 6:51 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

