ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 4, 2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:37 πμ

Το πρωί που σηκώνομαι από το λευκό μου κρεβάτι δεν υπάρχει κανείς κοντά μου για να του/της πω το ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Αυτό δε σημαίνει ότι δε λέω ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Κοιτάζω έξω απ’ το παράθυρό μου και λέω δυνατά: Καλημέρα Δενδράκια μου όμορφα, καλημέρα μάννα Φύση, καλημέρα Θεέ μου, καλημέρα Παιδάκια μου, καλημέρα Οικογένεια Μελετλίδη, καλημέρα ΚΟΣΜΕ κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου για ΟΛΟΥΣ και για όλα να είναι μια ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!

Αν υπάρχει ήλιος λέω και καλημέρα ΗΛΙΕ που δίνεις φως και ζωή σε όλα….
Δείτε πως καλημερίζουν τον Ήλιο – Προσπαθώ να το μάθω όσο γίνεται με νόημα και ουσία κι όχι απλά για χαβαλέ:

Τον τελευταίο καιρό καλημερίζω και κάτι ακόμα…

2 Σχόλια »

  1. Νιώθεις ένα, με ολόκληρο το σύμπαν, και το δείχνεις. Πρέπει να σου πω οτι με εμπνέεις, με παρακινείς, με γεμίζεις αισιοδοξία, μου δείχνεις οτι μπορούμε να ζούμε συνειδητά και ολοκληρωμένα. Σ’ευχαριστώ Συμέλα! Το τελευταίο πράγμα το οποίο καλημερίζεις, ποιό είναι; Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

    Σχόλιο από ελευθερία — Σεπτεμβρίου 4, 2009 @ 5:39 μμ | Απάντηση

  2. Λευτεριά μου (ωραία δεν είναι να σε λέω έτσι;)και βέβαια μπορούμε να ζούμε ολοκληρωμένα… θέλει, ωστόσο, λίγη δουλειά! όχι τόση όσο για να γυρίσει ο ήλιος αλλά περίπου τόση 😉

    το εγγόνι μου καλημερίζω αυτές τις μέρες που έφτανε η ώρα να βγει από την κοιλιά της μανούλας της και βγήκε απόψε!!!
    και είμαι γιαγιά για δεύτερη φορά!
    είναι και αυτό ένα μέρος της ολοκλήρωσής μας… το να κάνεις απογόνους!
    φιλιά πολλά!

    Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 5, 2009 @ 10:00 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

