ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 3, 2009

Ούτε μια ελιά μωρέ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:21 πμ

Ho-norveg-1

Μ’ άρεσε αυτή η εικόνα που την βρήκα σε φίλο και συνάδελφο που μπλογκάρει για την Ουγκαρία!

Την Ελλάδα, όπως φαίνεται, δεν την φημίζουν για τίποτα οι εμνευστές της! Ούτε για θετικό ούτε για αρνητικό και λίγο αν γνώριζαν για την χώρα αυτή ίσως και πάνω στη θέση της να έγραφαν ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Σας λυπάμαι πραγματικά που τρέχετε μονίμως στις κάλπεις! Και αισθάνομαι ευτυχής που ζω μακριά αλλά και που το  «η δυστυχία του να είσαι έλλην» το αποβάλλω όσο γίνεται περισσότερο διότι παλαιότερα πονούσα πραγματικά όταν άκουγα να λένε κάτι αρνητικό για την Ελλάδα ΜΟΥ! Τι δεν έχω κάνει για την χώρα μου! Τι λεφτά και χρόνο έχω ξοδέψει, τι ένοιες, τι δουλειά… και την ψυχή μου ακόμα, σχεδόν, έχω δώσει γι αυτήν! Για την υπόληψή της, για το όνομά της και για τα προιόντα της!

Και όπως φαίνεται έπρεπε να την περάσω κι εκείνη την φάση για να φτάσω εδώ που είμαι τώρα! Στο σημείο ούτε ευτυχής να αισθάνομαι που είμαι Έλλην ούτε δυστυχής! Στο σημείο να μαθαίνω να είμαι αυτό που είμαι δίχως ο χώρος ή ο χρόνος να ορίζουν, να προσδιορίζουν, να ρυθμίζουν κλπ…. και ο νοών νοήτω!

2 Σχόλια »

  1. Είναι κρίμα να έχει συνεχή πορεία κατά διαόλου αυτή η χώρα. ‘Εχω πλήρως κατανοήσει τα λόγια του ποιητή: «Όπου κι αν πάω η Ελλάδα με πληγώνει». Τι φταίει σ’ αυτόν τον υπέροχο (ακόμη) τόπο και τον γαμάμε συνέχεια δεν καταλαβαίνω!

    Ελπίζω να είσαι καλά, εκτός απότ την λύπη σου για όσα συμβαίνουν εδώ.

    Σχόλιο από heliotypon — Σεπτεμβρίου 4, 2009 @ 4:58 πμ | Απάντηση

    • γειά σου heliotypon!
      εμείς που ζούμε σε ξένες χώρες και συναντάμε ξένους που έχουν μάθει τον ΜΥΘΟ για τη αρχαία ελλάδα απογοητεύονται σήμερα με την νέα ελλάδα….μα ειληκρινά προσπαθώ, πλέον, να μην πληγώνομαι!
      παλιά το έκανα, όπως είπα, μα καταβάλω προσπάθειες να μη το κάνω πλέον!
      δε λέω, εύκολο δεν είναι μα ούτε και τελείως απίθανο!

      στο χέρι μας είναι κι αυτό!

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 4, 2009 @ 8:53 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

