ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 28, 2009

Στην ΙΚΕΑ η ιδέα μου;

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:08 πμ

Το Μάρτιο που ήμουν στην Αθήνα φιλοξενήθηκα από τη Συμέλα! Από μια άλλη Συμέλα… ναι, είμαστε μερικές Συμέλες σ’ αυτό τον κόσμο! Κι αυτή η Συμέλα, σαν κι εμένα, τις εμπορικές ιδέες τις γεννά όπως η κουνέλα γεννά τα κουνελάκια της…
Παλιά, μάλιστα, τις δούλευα και για κάποιο διάστημα μα κουραζόμουν μετά και τις άφηνα να τις πάρουν άλλοι! Τις ιδέες εννοώ! Σήμερα γεννώ λιγότερες τέτοιες και όταν τις γεννώ τις αφήνω μόνες τους να βρουν την τύχη τους κι εμένα να μ’ αφήσουν στην ησυχία μου!

Η καθεμιά με το λαπτοπ πάνω στα μπούτια της, τον Μάρτιο, πετάχτηκα για μια στιγμή φωνάζωντας «Το βρήκα ρε μ…, την βρήκα την καλή ιδέα», σαν να ‘ταν ηλίθιες οι προηγούμενες που είχαμε σκεφτεί/βρει!
«Κάτι να βάζει ο κόσμος κάτω από το λαπτοπ, κάτι να μπαίνει ενδιάμεσα μπούτια και λαπτοπ για να μη καίγονται τα μπουτάκια μας ρε…» φώναξα θριαμβευτικά με τα μπούτια μου να καίνε ταυτόχρονα!

Πόσοι είναι αυτοί που έχουν το λαπτοπ πάνω τους και πόσο ανεβαίνει αυτός ο αριθμός καθημερινά τώρα, μάλιστα, που και μικρά παιδάκια έχουν αρχίσει να έχουν το ατομικό τους λαπτοπ…. είναι αδύνατον να το αναλογιστούμε!

Και ψάχνωντας χθες για λευκά σιντόνια (βλέπε προηγούμνεη ανάρτηση) πέρασα και από την ΙΚΕΑ να δω αν αυτών μ’ αρέσουν – όχι, δεν μ’ άρεσαν – και βρήκα αυτό εδώ το πράμα:

sirnonia-lefka 005

Γύρω στα 15 ευρώ κοστίζει για τον κάθε καταναλωτή η εμπορική μου ιδέα! Και σαν καταναλωτής κι εγώ, κι όχι σαν παραγωγός που υποτίθεται θα μπορούσα να ήμουν, το αγόρασα!

Είναι ένα βαμβακερό μαξιλαράκι μ’ ένα πλαστικό τραπεζάκι επάνω! Μέσα στο λευκό μαξιλαράκι υπάρχει ένα άλλο με κάτι σαν κόκκους με φελιζόλ μέσα…. δύσκολο να δω τι έχει σ’ εκείνο το εσωτερικό μαξιλαράκι και αν όντως είναι ακίνδυνο!
Ούτε και καμιά πληροφορία είδα να έχει στη συσκευασία αλλά κάτι χρειαζόμουν να πάψει αυτή η ζέστη να με καίει… και να ‘ταν μόνο η ζέστη;
Πόσο επικίνδυνο είναι να έχουμε το λαπτοπ πάνω μας; Στοιχεία δεν έχω αλλά ακίνδυνο δεν το βλέπω καθόλου… Ξέρει κανείς με δυο, άντε τρία, λόγια να μας πει;

2 Σχόλια »

  1. θα πάω κι εγώ μια βόλτα εδώ στην Θεσσαλονίκη στο ΙΚΕΑ να δω μήπως το βρω, περισσότερο για να ικανοποιήσω τις καταναλωτικές μου ανάγκες.

    Σχόλιο από Vassilios — Αύγουστος 28, 2009 @ 11:08 πμ | Απάντηση

    • βασίλη μου δεν ξέρω αν υπάρχει και στην Σαλονίκη….
      πάντως ζέστη πάλι αισθάνομαι στα πόδια αλλά κομμάτι λιγότερο από πριν!
      θέλω, ωστόσο, να πιστεύω ότι με αυτό είναι λιγότερο επικύνδυνα να έχουμε τα λαπτοπ πάνω μας…

      Σχόλιο από simela — Αύγουστος 30, 2009 @ 4:04 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

