ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 27, 2009

Είναι στο χέρι μου…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:20 μμ

Σηκώθηκα σήμερα με την επιθυμία μιας αλλαγής! Το παθαίνω κάπου κάπου και ψάχνω τι είναι αυτό που θέλω να αλλάξω μα σήμερα κάτι στο κρεβάτι μου μ’ ενόχλησε!
Κι ότων λέω κρεβάτι εννοώ στο ντύσιμό του, στα σιντόνια και στα τοιαύτα του!
Να καθαρίσω κάτι εκεί ένοιωσα πως θέλω! Κι όταν λέω να καθαρίσω δεν ενοοώ βρωμιές!
Δόξα το Θεό από καθαριότητα πάμε μια χαρά αλλά άλλη καθαριότητα ένοιωσα να θέλω να κάνω!
Κάτι πράσινα χρώματα, κάτι λουλουδάτα και πολύχρωμα σιντόνια και παπλωμοσέντονα έβλεπα γύρω μου και δε μ’ έβελεπα να μ’ αρέσει αυτό!
Θα μου πεις: πρώτη φορά βλέπεις τα σιντόνια σου βρε παιδί μου; Όχι, βέβαια, αλλά σήμερα τα ήθελα καθαρά! Τα ήθελα λευκά! Τα ήθελα να αρμόζουν με την διάθεση της ψυχής μου και με το κλίμα που κυριαρχεί στον εσώτερο ευατού μου! ΛΕΥΚΑ και ΚΑΘΑΡΑ! Και ΑΓΝΑ!

Μέσα σε 3-4 ώρες αγοράστηκαν, πλύθηκαν, σιδερώθηκαν και στρώθηκαν στο κρεβάτι μαζί και οι δύο μαξιλαροθήκες, τις ομορφούλες που μου ‘φερε η Ιωάννα τις προάλλες που ήρθε από την Θεσσαλονίκη για να γνωρίσει την Στοκχόλμη!  
«Να κοιμάσαι πάνω τους θέλω» τόνισε η Ιωάννα για να μη τα κάνω «του λούσου»  όπως τα λέγαμε παλιά…. μα σήμερα με βόλεψε να τις απλώσω για να ταιριάζει και με το υπόλοιπο της ατμόσφαιρας:

sirnonia-lefka 009  sirnonia-lefka 015  sirnonia-lefka 022

Μα είναι τόσο κατάλευκα! Τόσο όμορφα! Τόσο αρμονικά! Τι όμορφο, τι γλυκό κρεβάτι με περιμένει σε λίγες ώρες…

Δεν θέλω αρνητικότητα πλέον στον μυαλό μου! Το ξαναλέω και το ξαναγράφω!
Δεν θέλω αρνητικές σκέψεις πλέον! Φτάνει! Τέλος στις σκέψεις που ταράζουν το μυαλό, την ψυχή, την ηρεμία, την αρμονία!
Φτάνει πια, και το λευκό χρώμα με βοηθά να αισθάνομαι καθαρή!
Προσπαθώ, όμως! Καθημερινά προσπαθώ να αποβάλω από πάνω μου, από μέσα μου, από έξω μου (απ’ όπου θες πες το) οτιδήποτε αρνητικό! Οποιαδήποτε βρωμιά!
Είναι καθημερινός αγώνας αυτό! Δεν είναι ενός μήνα άσκηση! Ούτε ενός χρόνου! Ισόβιος αγώνας είναι να αποφεύγεις οτιδήποτε επιφέρει αρνητική επί/αντίδραση και θέλω να πιστεύω ότι έχω φτάσει σε ικανοποιητικό σημείο!
Εγώ είμαι ικανοποιημένη από τη δουλειά που μέχρι τώρα έχω κάνει! Ωστόσο, συνεχίζω τον αγώνα να μη λυγίσω! Μη λυγίσω και με νικήσουν οι επιρροές από τους έξωτερικούς παράγωντες!
Όσο να ‘ναι μέσα σε μια κοινωνία ζω και η καθημερινή εξέληξή της είναι ικανή να με κάνει κομμάτια! Το μίσος, η μνησικακία, ο φθόνος, ο φόβος, η ζήλια, η ταραχή, το άγχος και όλα τα κακά που καθημερινά προκείπτουν απ’ αυτήν είναι ικανά να με ρίξουν σε βαθύ και θεοσκότεινο πηγάδι με άγνωστη ημερομηνία λύτρωσης……

Όχι, τα προτιμώ διαφορετικά! Προτιμώ να είμαι καθαρή! Να είμαι λευκή! Να είμαι αγνή! Κι είναι στο χέρι μου να είμαι από αυτά κι όχι από τ’ άλλα…..

4 Σχόλια »

  1. Παω να αλλαξω τα σεντονια μου και να στρωσω λευκα γιατι ετσι θελω να αισθανθω και εγω.Με αγγιξαν ολα αυτα που εγραψες τοσο πολυ.Ναι ρε γαμωτο ετσει πρεπει να σκεφτωμαστε αλλα το δυσκολο ειναι οτι αυτο θελει καθημερινο αγωνα. Αλλα πρεπει να προσπαθουμε.Ονειρα γλυκα στα καινουργια σου σεντονια Συμελα μου.Καληνυχτα.

    Σχόλιο από nikos — Αύγουστος 27, 2009 @ 8:58 μμ | Απάντηση

    • ωωω…. να πας να πας… είναι άλλη αίσθηση το λευκό το χρώμα… 3 νύχτες τώρα αισθάνομαι ότι κοιμάμαι σε άσπυλο κρεβάτι!!!

      χαχαχα…. μα ναι, έτσι αισθάνομαι….

      Σχόλιο από simela — Αύγουστος 30, 2009 @ 9:24 μμ | Απάντηση

  2. […] πηγαίνω σιγά-σιγά στο κατακάθαρο και κατάλευκό μου κρεβάτι… Αυτή η καταχώρηση γράφηκε απο simela, δημοσιεύτηκε την […]

    Πίνγκμπακ από Υπόσχομαι! Θα ‘ναι υπέροχα… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Αύγουστος 30, 2009 @ 9:16 μμ | Απάντηση

  3. […] ΗΛΙΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! Το πρωί που σηκώνομαι από το λευκό μου κρεβάτι δεν υπάρχει κανείς κοντά μου για να του/της πω […]

    Πίνγκμπακ από ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Σεπτεμβρίου 4, 2009 @ 9:37 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

