ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 21, 2009

Πάνω σε 12000 καρφάκια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:51 μμ

Στην σελίδα του χαλιού αυτού, του Shaktimat, αυτού με τα καρφάκια, ανέβασαν τελικά το βίντεο από την ημέρα εκείνη που έγινε το παγκόσμιο ρεκόρ της συλλογικής αυτοσυγκέντρωσης όπου ήμουν κι εγώ!

Εδώ φαίνεται πώς κάναμε την αυτοσυγκέντρωση:

 

Κάπου φαίνομαι κι εγώ λιγάκι την ώρα που φωτογραφίζω τα κοριτσάκια που χορεύουν πάνω στην σκηνή…

Και φεύγοντας από εκεί πήραμε όλοι στο σπίτι το χαλάκι που ο καθένας είχε ξαπλώσει κι ενώ εγώ είχα αγοράσει πρωτύτερα ένα έγιναν τώρα δύο:

mina-shakti 005  mina-shakti 010

Κι έτσι απλώνουμε το ένα δίπλα στο άλλο και ξαλώνουμε όλη την γυμνή κορμάρα μας πάνω για να νοιώσει τα 12000 πλαστικά καρφάκια….
Να ‘μαστε, λες, μαζώχες; Δεν ξέρω αλλά μ’ αρέσει να με τρυπούν στην αρχή πολύ απαλά και να νοιώθω μετά την ζέστη να απλώνεται σε όλο μου το κορμί… και να κάνω ταυτόχρονα το meditation μου!

4 Σχόλια »

  1. Καλησπέρα Σιμέλα. Μου άρεσε πολύ αυτό το συμβάν. Αγαπάω πολύ την γιόγκα, κάνω τα τελευταία 2 χρόνια, με μια υπέροχη δασκάλα. Πες μου πως ένιωσες κάνοντας διαλογισμό με τόσους πολλούς ανθρώπους μαζί; Φαντάζομαι οτι η ενέργεια που θα υπήρχε θα ήταν κάτι το υπέροχο. Εχω τύχει σε ομαδικούς διαλογισμούς, με 15-20 άλλους και ένιωσα καταπληκτικά. Αλήθεια το χαλάκι βοηθάει; να το πάρω; Μου αρέσει σε σένα που ασχολήσαι με τόσα πράγματα με πολύ κέφι και χαρά. Να είσαι πάντα καλά. Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.

    Σχόλιο από ελευθερία — Αύγουστος 22, 2009 @ 7:22 μμ | Απάντηση

    • ελευθερία ήταν πανέμορφα σε συνδιασμό με την μουσική (πάντως, στην προηγούμενή μου ζωή μάλλον ζούσα σ’ εκείνα τα μέρη τόσο που μ’ αρέσει η μουσική τους)
      και με εκείνο το «om shanti» που τραγουδούσαμε ήταν τέλεια-απλά τέλεια!
      δυχτυχώς μόνο 5 λεπτά το κάναμε… θα το ήθελα για πολύ περισσότερο!
      για το παγκόσμιο ρεκόρ το οργανωσανε περισσότερο το εβεντ παρά για την αυτοσυγκέντρωση!

      όσο γι αυτό που κάνεις, ελευθερούλα μου, αν δεν το κάνεις με χαρά και με κέφι ΜΗΝ το κάνεις καλύτερα γιατί δεν βοηθά σε τίποτα αν το κάνεις αναγκαστικά και άκεφα!!!!

      Σχόλιο από simela — Αύγουστος 22, 2009 @ 9:47 μμ | Απάντηση

    • ελευθερία ήταν πανέμορφα σε συνδιασμό με την μουσική (πάντως, στην προηγούμενή μου ζωή μάλλον ζούσα σ’ εκείνα τα μέρη τόσο που μ’ αρέσει η μουσική τους)
      και με εκείνο το «om shanti» που τραγουδούσαμε ήταν τέλεια-απλά τέλεια!
      δυχτυχώς μόνο 5 λεπτά το κάναμε… θα το ήθελα για πολύ περισσότερο!
      για το παγκόσμιο ρεκόρ το οργανωσανε περισσότερο το εβεντ παρά για την αυτοσυγκέντρωση!

      όσο γι αυτό που κάνεις, ελευθερούλα μου, αν δεν το κάνεις με χαρά και με κέφι ΜΗΝ το κάνεις καλύτερα γιατί δεν βοηθά σε τίποτα αν το κάνεις αναγκαστικά και άκεφα!!!!

      Σχόλιο από simela — Αύγουστος 22, 2009 @ 9:47 μμ | Απάντηση

  2. […] αυτοσυγκέντρωση γίνεται πάνω σε αυτά τα καρφάκια, στο χαλάκι shakti, για το οποίο έχω γράψει […]

    Πίνγκμπακ από Γλυκό γαργάλισμα… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Σεπτεμβρίου 23, 2009 @ 7:51 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

