ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 18, 2009

Σούπες μούπες κλπ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:25 πμ

Στο πρηγούμενο κείμενο είχα σκοπό να κάνω ένα μεγάλο, ας το πω, φωτορεπορτάζ και είχα ετοιμάσει γύρω στις 20 φωτογραφίες να ανεβάσω!
Μα, όπως έγραψα και εκεί, το λαπτοπ μου έχει κάτι και αργεί, και κάπου-κάπου κολάει κιόλας, και είναι αδύνατον να ανεβάσω φωτογραφικό υλικό!
Και μη μου πείτε να το συνεφέρω απλά επειδή δεν ξέρω πώς να κάνω – Είμαι αναλφάβητη σ’ αυτά κι ας δίνω την εντύπωση ότι είμαι προφέσορας!

Κρίμα, όμως, γιατί οι φωτογραφίες δεν ήταν μόνο από το εβεντ με το χαλάκι της χαλάρωσης, όπου σπάσαμε και το παγκόσμιο ρεκόρ με το mantrameditation, αλλά και από τον ποδαρόδρομο από το μέρος του εβεντ μέχρι το σπίτι μου που κράτησε 3,5 ώρες με κάποια σύντομα διαλείματα για να φωτογραφίζω πολλά και διάφορα εβεντ και στο κέντρο και έξω από την Στοκχόλμη!

Τέτοιο καιρό συμβαίνουν τόσα πολλά σ’ αυτήν την πόλη που βαριέσαι να τα παρακολουθείς, και γι αυτούς που ξέρουν από Στοκχόλμη περπατήσαμε με την φίλη μου, την Eva, που κι αυτή έχει την τρέλα του περπατήματος, από το Gärdet, κοντά στον πύργο του Kaknästornet όπου έγινε το εβεντ, μέχρι το Hägertsen, όπου μένω!

Από γραπτά, ωστόσο, πάμε καλύτερα στο blog και μια και το θυμήθηκα ας κάνω μια ερώτηση και αυτοί που ξέρουν αν θέλουν απαντούν: κάνει να φοράμε τα ίδια παπούτσια και για περπάτημα και για τρέξιμο;

Το λέω επειδή με το που πήρα τα ακριβά παπούτσια (για περπάτημα) άρχισα και να τρέχω και ναι μεν τα πέλματα και τα δάχτυλα είναι μια χαρά, πονάν, όμως, γάμπες, γόνατα κλπ….

Διότι αν είναι να παίρνουμε άλλα παπούτσια για τρέξιμο, άλλα για περπάτημα, κάτι ρουχαλάκια και κάτι σούπες μούπες που καλά είναι να έχεις σε τέτοιες περιπτώσεις να αρχίσω τότε να ψάχνω για σπόνσορα γιατί από το λίγο που κοίταξα σε μαγαζιά οι τιμές αυτών των προιόντων είναι ασύληπτες…

2 Σχόλια »

  1. 1) Σε ότι αφορά το laptop σου…..Δεν ξέρω αν σε στεναχωρήσω αλλά – από τα συμπτώματα που περιγράφεις και που μου θυμίζουν κάτι ανάλογο με το δικό μου laptop…- μάλλον θα κάνεις ότι έκανα εγώ πριν λίγο καιρό……Πέταξα το laptop και αγόρασα ένα καινούργιο PC……Τότε έμαθα από φίλο κομπιουτερά 2 βασικά πράγματα που δεν ήξερα. Πρώτον ότι τα laptop -σε αντίθεση με τα PC!- δεν επιδέχονται ούτε επισκευή ούτε αναβάθμιση ούτε τίποτα. Και δεύτερον ότι τα laptop -πάλι σε αντίθεση με τα PC!- έχουν πολύ ποιό συγκεκριμένη «ημερομηνία λήξης»….

    2) Σε ότι αφορά τα παπούτσια σου: ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε τα ίδια παπούτσια για περπάτημα και για τρέξιμο. Είναι τύποι παπουτσιών ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί!!

    Ξέρω τώρα ότι σε έφτιαξα μια χαρά με τα γραφόμενα μου αλλά τι να γίνει? Livet kan ibland vara grymt eller hur?:-))))

    Σχόλιο από Γιάννης — Αύγουστος 18, 2009 @ 3:46 μμ | Απάντηση

    • oh yea, you made my day my friend!
      με άλλα λόγια να ξαναπάω στο löplabbet…
      το δε λαπτοπ ούτε καν ενάμισυ χρόνο το έχω αλλά έχω την εντύπωση πως κάποια προγράμματα μόνο πρέπει να βγάλω, ότι είναι παραφορτομένο.
      απλά δεν ξέρω ποιά είναι αυτά και πώς να τα βγάλω!

      είδωμεν… κάποια στιγμή θα βρω κάποιον να μου το κάνει
      σ’ ευχαριστώ γιάννη

      Σχόλιο από simela — Αύγουστος 18, 2009 @ 5:20 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

