ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 13, 2009

Κι όμως είναι…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:46 πμ

081212-sidC

Επαναφορά στην καθημερινότητα και στη μοναχικότητα μετά από 8 ημέρες φιλοξενίας φίλης και αναγνώστριας από την Θεσσαλονίκη με την οικογένειά της!

Το έχω πει και παλιά αλλά το λέω και τώρα: καλή η παρέα αλλά για μας που ζούμε μοναχικά την θέλουμε την μοναχικότητα και την αναζητούμε! Είναι η παρέα μας και η συντροφιά μας! Μπορείτε να το συλλάβετε αυτό; Να είναι η μοναχικότητα και συντροφιά μαζί;  Κι όμως είναι!
Δεν ξέρω αν καταφέρετε να το αντιληφθείτε αυτό αλλά αν κι εσείς ζούσατε μόνοι για κάποιο διάστημα, και καλοπερνούσατε μ’ αυτόν τον τρόπο ζωής, είμαι σίγουρη πως ευκολότερα θα αντιλαμβανόσασταν τι εννοώ!

Αισθάνομαι σήμερα την ανάγκη να θέλω να κάνω μια αλλαγή και στον εαυτό μου και στο blog μου και ψάχνοντας για περισσότερες εμφανήσεις στο wordpress, που όπως και παλιά είπα είναι πολύ φτωχική από τέτοιες, κατέληξα σ’ αυτήν!
Αν και μου φαίνεται κομμάτι προχειροδουλειά μ’ αρέσει που έχει και αυτή «ταγιέρ» λευκού χρώματος αλλά πιό πολύ μ’ ενδιαφέρει που φαίνεται ο υπότιτλος «από Στοκχόλμη» για να μη χρειάζομαι να το γράφω συνεχώς σε κείμενά μου κυρίως για τους νέους αναγνώστες και για τους περαστικούς!

Ειδοποίησα και την φίλη και κομμώτριά μου, τη Mimo, να μου κάνει μια αλλαγή στο look… και είδωμεν πώς θα γίνει κι αυτή η αλλαγή!

Κατά τ’ άλλα σύντομα θα έχουμε κι άλλον γάμο στο βασιλικό παλάτι της Σουηδίας αλλά σ’ αυτό το θέμα θα αναφερθώ μια άλλη φορά τότε που θα έχω και κουτσομπολιστικές διαθέσεις…

1 σχόλιο »

  1. Καλή ανανέωση εύχομαι!! 🙂 🙂

    Σχόλιο από αριαδνη — Αύγουστος 13, 2009 @ 9:09 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

