ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 4, 2009

Μέλι… με κρεμύδια

Filed under: Uncategorized — simela @ 3:11 μμ

Κοιμούνται οι επισκέπτες μου μετά από το ταξίδι που τους έκανε πτώμα!
Όχι το ίδιο το ταξίδι αλλά η βαλίτσα των 35 κιλών μέσα με λάδι (παραγωγή τους), τσίπουρο (παραγωγή τους), ένα τάπερ με τηγανητές πιπεριές (αδυναμία μου και παραγκελιά μου), ένα τάπερ με πίτα (φτιαγμένο από την πόντια την πεθερά της), κόκκινα κρεμμύδια (τα νοστιμότερα που έχω φάει σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρέθηκα – παραγωγή τους και παραγκελιά μου), αμύγδαλα (παραγωγή τους), τσάι φλαμούρι…κλπ. κλπ., και δύο βάζα με μέλι!

«Το ένα βάζο είναι για τους γλυκείς τους γείτονές σου», μου είπε η Ιωάννα που τους συμπάθησε από αυτή εδώ την ανάρτηση! 

Και τους το πήγα, μαζί με λίγα ελληνικά κρεμμύδια, κι έμειναν κατενθουσιασμένοι!
Τους είπα ότι οι επισκέπτες μου τους έχουν γνωρίσει από μια ανάρτηση με την φωτογραφία τους και ότι τους έχουν συμπαθήσει!

«Φαντάζομαι να μην σας ενοχλεί που ανέβασα στο ιντερνετ την φωτογραφία σας» τους είπα…

GUBBEN-GUMMAN 005

… και δεν ξέρω αν κατάλαβαν καλά τι εννούσα – Πού να ξέρουν οι άνθρωποι από ιντερνετ, σκέφτομαι!

«Α, καλά είναι να δείξεις ότι έχεις και γείτονες» είπε, πάντως, ο παππούς, που μάλλον ακούει κομμάτι καλύτερα από την γιαγιά, και που πιθανών κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και που μάλλον διαθέτει και χιουμοράκι!
«Tack-tack för ditt goda bröd = Ευχαριστούμε και για το νόστιμό σου ψωμί» βρήκαν την ευκαιρία να πούνε για το  ψωμάκι που έκανα χθες και τους πήγα ένα κομμάτι ζεστό – ζεστό και που τα’ χασαν που το ‘κανα η ίδια!

psomi-ioanna 003

Η ευδομάδα που ακολουθεί θα είμαι με τους επισκέπτες μου και θα έχουμε και ξεναγήσεις και συζητήσεις και ταξιδάκια και μάλλον λιγότερο bloging!

Καλά να είσαστε όπου κι αν είσαστε!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

