ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Αύγουστος 3, 2009

Τους συγχωρώ & τους αγαπώ!

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:40 πμ

Μου λέει φίλος στο Facebook ότι ντρέπεται να βλέπει τον πατέρα του στην κατάντεια του να πίνει και να μεθά και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλά αυτός ο φίλος να διαβάσει το κείμενό μου αυτό!

Σαν νέοι ποτέ δεν σκεφτόμαστε τι φταίει και οι γονείς μας είναι αυτό που είναι και συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται!
Ποτέ σαν νέα δεν είχα σκεφτεί γιατί ο πατέρας μου ήταν τόσο σκληρός και αυστηρός και μας έχει αφήσει τα ανάλογα τραύματα αλλά με τον καιρό τον συγχώρεσα για οτιδήποτε έχει κάνει!
Τελευταία, μάλιστα, έχω κάνει και την άσκηση που ακολουθεί αλλά για να την διαβάσετε πρέπει πρώτα να διαβάσετε ΑΥΤΟ το κείμενο!

Το ίδιο, λοιπόν, κάνω για τον πατέρα μου (μιας και μ’ αυτόν είχα περισσότερα προβλήματα) και πλησιάζω ένα μικρό αγοράκι των 5-6 ετών που με παραπονεμένο πρόσωπο και με κλαμμένα τα ματάκια του κάθεται σε μια γωνιά!
Είναι θυμωμένο, είναι απογοητευμένο, είναι στενοχωρημένο, είναι απελπισμένο και παραμελλημένο εκεί με τα σκισμένα και λιγοστά του ρουχαλάκια και με το κρύο να του τρυπά το παιδικό του μικρό κορμάκι δίχως κάποιος να του δίνει την ελάχιστη σημασία! Μόνο του στον πόνο του!
Δε με γνωρίζει! Όχι, δεν με ξέρει! Δεν ξέρει ότι είμαι η κόρη του! Ότι μια μέρα θα γίνω η κόρη του! Και προσπαθώ να το πλησιάσω με προσοχή για να μη τρομάξει! Να μη φοβηθεί και κλάψει περισσότερο!
Με μαλακό και φιλικό βλέμμα αλλά και με σιγανή φωνή του ρωτώ γιατί κλαίει! Γιατί πονά, τι είναι αυτό που τον κάνει να θυμώνει και να κλαίει;

Μα αυτό δεν μιλά… με κοιτάζει, ωστόσο, και φαίνεται να έχω αποκτήσει ήδη την εμπιστοσύνη του!
Κοιτάζοντάς με, με τα υγρά του ματάκια, αρχίζουν πάλι τα αναφυλητά του δίχως να μπορεί να αρθρώσει λέξη…
Το πλησιάζω περισσότερο και με την ανθρώπινη ευαισθησία, που χρειάζονται τα παιδάκια να βλέπουν, πιάνω το χεράκι του που και βρώμινο είναι και κρύο – Κατάκρυο! Πιάνω και το άλλο του χεράκι! Το άλλο μου το δίνει αυτό πριν καλά-καλά προλάβω να το πιάσω εγώ! Τόσο κρύα τα χεράκια του, Θεέ μου!
Τα χαιδεύω τρυφερά ! Φυσώ τα ζεστά μου χνώτα πάνω τους να του τα ζεστάνω! Του τα φιλώ μαλακά και ταυτόχρονα του μιλώ με χαμηλή και ήρεμη φωνή… προσπαθώ να το παρηγορήσω… του λέω πως όλα θα πάνε καλά… του λέω πως εγώ θα είμαι πάντα εκεί να τον παρηγορώ και να τον αγαπώ… του λέω πως δεν χρειάζεται να κλαίει… πως εγώ πάντα θα τον βοηθώ…

Σηκώνει αυτό το βλεμματάκι του, που τώρα πήρε λίγη λάμψη, και φάνηκε ν’ άρχισε ήδη να με συμπαθεί…
Το φέρνω στην ζεστή μου αγκαλιά, απλώνω σιγά-σιγά τα χέρια μου και το χαιδεύω απαλά στον ώμο του, στα χέρια του, στην πλατούλα του, στο κεφαλάκι του!
Τρίβω τα χέρια μου σε όλο του το κορμάκι σα να του κάνω απαλό μασάζ και αυτό γαληνεύει μέσα στην σιγουριά των χεριών μου και αφήνει τον εαυτό του τελείως μέσα στην αγκαλιά μου!
Πόσο φαίνεται να του έχει λείψει η αγκαλιά!!!! Μια αγκαλιά!!!

Το συρηκνώνω με τη φαντασία μου και το κάνω τώρα ένα νινάκι… Το σηκώνω και το κουρνιάζω στην αγκαλιά μου να το ζεστάνω, να το σφύξω μαλακά εκεί μέσα, να το προστατέψω για να μη του συμβεί κάτι που θα το πληγώσει και θα το πονέσει!
Να το αγαπήσω και να το φροντήσω! Να το στηρίξω και να το υποστηρίξω! Να το νταντέψω και να το χαιδέψω…
Ναι, πατερούλη μου εγώ σ’ αγαπώ! Μη φοβάσαι πατέρα μου! Θα είμαι πάντα μαζί σου και δίπλα σου! Και, Ω, ΝΑΙ πατέρα μου… Σε καταλαβαίνω τόσο απόλυτα!
ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ…

ανατριχιάζω όταν κάνω τέτοιες ασκήσεις… την ίδια άσκηση κάνω και για την μάννα μου και, ναι, με βοηθούν να τους συγχωρήσω και να τους αγαπήσω!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

