ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 29, 2009

Ενοικιάζεται!!!

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:25 μμ

Αν υπάρχει ενδιαφέρον για ενοικίαση στην Αντίπαρο οποιαδήποτε στιγμή τον Αύγουστο ας επικοινωνήσει μαζί μου!
Το διαμέρισμα που φαίνεται:

antiparos_redigerade_bild_2 antiparos_redigerade_bilder redigerad_bild redigerad_sunsite antiparos_redigerade_bild_3 antiparos_redigerade_bild 

είναι μιας φίλης μου και βρίσκεται κεντρικά αλλά 30-40 μέτρα μακριά από τον κεντρικό δρόμο του νησιού κάτι που βοηθά να κρατά τις νυχτερινές φωνές των μεθισμένων τουριστών μακριά!
Η επίπλωσή του προσφέρει εξερετική αρμονία και το λέω δίχως επιφύλαξη επειδή αρχές Μαίου ήμουν εκεί και ένοιωσα η ίδια την αρμονική ατμόσφαιρα και μέσα και έξω από το διαμέρισμα!
Οι κλίνες είναι 4 αλλά και πέντε άτομα μπορούν να κοιμηθούν άνετα!

Η τιμή κυμαίνεται γύρω στα 100 ευρώ τη νύχτα και όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα mail στο: mesimela@gmail.com να το παραπέμψω στη φίλη μου!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

