ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 26, 2009

ΜΟΝΟΝ ελαιόλαδο & σταυρό!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:41 πμ

Πάλι στο δάσος για μανιτάρια με τη Mimo χθες και κατευθείαν, μετά, στην αδελφή της για να φάμε ένα ιδιαίτερο φαγητό (αργότερα θα αναφερθώ σ’ αυτό)
Εκεί ήρθε και ο Nikolay με την σύντροφό του, την Zafira, και τα δυό τους κοριτσάκια 16 και 13 ετών!

Πριν 16 περίπου χρόνια, φίλος καλός του τότε συντρόφου μου ο Nikolay που μόλις απόκτησε την πρώτη του κορούλα, μου είπε «Συμέλα εσύ θα βαφτίσεις το παιδί… Ρώτησα τον Παπά της ελληνικής εκκλησία και μου είπε ότι χρειαζόμαστε ελαιόλαδο και σταυρό»
Αυτός από το Λίβανο, Έλληνας Ορθόδοξος που πάντα το τόνιζε σαν να ‘ταν το καλύτερο κατόρθωμα της ζωής του και η Ζαφείρα από σουηδή μάννα κι Έλληνα πατέρα, μ’ έβλεπαν σαν την πιό κατάλληλη νουνά του παιδιούς τους!

«Βάλε λίγο ελληνικό λάδι σ’ ένα μπουκαλάκι κι εγώ θα φέρω έναν σταυρό που έχω…» πρόσθεσε και πήγαμε στην ελληνική εκκλησία στο κέντρο της Στοκχόλμης και κάναμε την βάφτηση!
Για να μην λερωθώ από τα λάδια, όταν θα μου ‘βαζε ο Παπάς το μωρό στην αγκαλιά μου, είχα αγοράσει μια μεγάλη λευκή πετσέτα που η Ζαφείρα ήθελε αργότερα να μου την δώσει πιστεύοντας ότι είναι δική μου… (δεν γνώριζε από ελληνικές βαφτίσεις, η κοπέλα!!!)

Αυτά , λοιπόν, χρειάζεται ένας Παπάς, και φυσικά και η θρησκεία μας, για να γίνει μια βάφτηση!  Ελαιόλαδο κι έναν σταυρό ΜΟΝΟΝ!
ΟΛΑ τ’ άλλα είναι υπερπαραγωγή/υπερκατανάλωση/υπερδιαφήμηση αλλά πάνω απ’ όλα ασυνείδητοι, φαντασμένοι καταναλωτές!

Γύρω στα 3 χρόνια είχα να δω και τους κουμπάρους μου και την βαφτισιμιά μου, την σήμερα 16άχρονη κούκλα Gabriella…

KANTARELLER-GABRIELLA 108  KANTARELLER-GABRIELLA 122

… που σ’ ένα πράγμα ΔΕΝ με μοιάζει – Δεν της αρέσει να φωτογραφίζεται!

Δυο κορίτσια έχω βαφτίσει στην ζωή μου. Χθες ήμουν με την μία και σήμερα θα βρεθώ με την άλλη!
Η μεγάλη κλείνει σήμερα τα 30 της χρόνια και πάω σε λίγο να μαζέψω λουλούδια από τον μπαξέ μου να της τα πάω.
..

1 σχόλιο »

  1. να σου ζήσουν οι βαφτισιμιές…

    Σχόλιο από ikamada — Ιουλίου 29, 2009 @ 2:20 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

