ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 23, 2009

Ελαιόλαδο & παπούτσια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:36 μμ

olivoljaΚαι μια κι έγραψα για το ελαιόλαδο, που θα μου φέρει η Ιωάννα από την Θεσσαλονίκη, ας γράψω κάτι ακόμα γι αυτό!

Πριν περίπου δυο μήνες έβαλα σ΄ ένα μικρό μπουκαλάκι ελαιόλαδο που έφτιαξε η αμέσως μετά από μένα αδελφή μου (το νούμερο 12) που ζει στην Κρήτη! Επαναπαύομαι στην ιδέα ότι είναι το πιό οικολογικό (organic) ελαιόλαδο αν και πάντα ξεχνώ και ποτέ δεν της το ρωτώ – Δεν ασχολείται και με ιντερνετ να με διαβάσει και ν’ απαντήσει!

Μέσα στο μπουκαλάκι αυτό έβαλα και ότι αρρωματικό βότανο έχω βρει στον κηπάκο που κοινά έχουν όλοι οι κηπουροί εκεί που με την φίλη μου διατηρούμε δικό μας κήπο/μπαξέ – Μάταιο να προσπαθήσω να γράψω τα ονόματα των βοτάνων αφού ούτε στα ελληνικά ούτε και στα σουηδικά ξέρω τα ονόματά τους…

Σε μια εβδομάδα, ίσως και συντομότερα, άρχισα να το χρησιμοποιώ και να το βάζω…. σε σαλάτες,  σκέφτονται τώρα όλοι!
ΟΧΙ αγαπητοί μου – Το βάζω στο πρόσωπό μου και σε όλο το κορμί μου!

«Μα πως, δεν γιαλίζει το πρόσωπό σου» ρωτούν όταν το λέω, κυρίως, σε αυτές που αγοράζουν κρέμες προσώπου με απαράδεχτες τιμές!
«Αν βλέπεις το πρόσωπό μου τώρα να γιαλίζει, ναι, γιαλίζει – ε, δε βάζω και με το κιλό… » απαντώ εγώ!

Δεν ξέρω πόσο αλληθεύουν τα δημοσιεύματα αναφορικά με τα καλληντικά, που κατά καιρούς έχω δει, αλλά πολλές φορές έχω διαβάσει ότι αυτά, και κυρίως οι κρέμες προσώπου, περιέχουν λίπος από ζώα! Ποιός ο λόγος να βάζουν λίπος και πώς… ιδέα δεν έχω!
Ποτέ δεν ασχολήθηκα ουσιαστικά με το θέμα αλλά αισθάνομαι πως ήρθε η ώρα να σταματήσω να χρησιμοποιώ προιόντα που οι σταηλιστές και διαφημηστές μας κάνουν να πιστεύουμε ότι ΔΕΝ κάνει να ΜΗΝ τα χρησιμοποιούμε, και κάνω τις δικές μου εφευρέσεις με απλά προιόντα της Μάνας Φύσης!΄
Καιρό τώρα είμαι αποφασισμένη να αδιαφορήσω τελείως (για να μη πω μποικοτάρω και ακούγεται αρνητική λέξη) για οποιοδήποτε προιόν βλέπω σε ολοσέληδες διαφημήσεις σε περιοδικά πολυτελείας, τύπου VOGUE, ELLE κλπ (άλλωστε και για τα ίδια τα περιοδικά αδιαφορώ), σε τηλεόραση (όταν τα έβλεπα αφού ούτε τέτοιο προιόν, τηλεόραση, καταναλώνω τώρα), σε ραδιόφωνο κλπ.
Καλά, για τις αφίσσες έξω δεν το συζητώ και εντυπωσιάζομαι που παλιά την κάθε αφίσσα που φύτρωνε μπροστά μου την μελετούσα με τις ώρες… τώρα δεν γυρίζω καν το κεφάλι μου να τις δω!΄

YOGA τώρα και μετά στην αγορά για πελματογραφήματα και για ψάξιμο αθλητικών παπουτσιών (βλέπε ΕΔΩ  και στα σχόλια)

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

