ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 23, 2009

Αλλού πήγαινα μα αλλού…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:26 μμ

Έχω πει επαννηλημένα ότι πολλές φορές γι αλλού ξεκινώ και αλλού καταλήγω κι έτσι συνέβη και σήμερα!
Για αθλητικά παπούτσια και για πελματογράφημα ξεκίνησα και για μανιτάρια κατέληξα!

Λένε οι Σουηδοί ότι όταν βρέχει πολύ τον Ιούνιο έχει πολλά μανιτάρια – Kantareller όπως λέγεται αυτό το είδος μανιταριών που θα μπορούσα να τα τρώω καθημερινά!
Τον Ιούνιο δεν έχει κάνει τίποτα άλλο, εδώ, από το να βρέχει και εκεί που ξεκινούσα να ντύνομαι για την αγορά, σήμερα, τηλεφώνησε η φίλη μου, η Mimo, να πάμε για μανιτάρια!
Όταν πρόκειται για την Φύση και κυρίως για μάζεμα των Kantareller θα μπορούσα ακόμα και τον Robert De Niro να στήσω…. που υποτίθεται είναι ένας από τους άνδρες που γουστάρω!

mimo-kantareller 034  mimo-kantareller 038

Άλλα τόσα, όσα φαίνονται στην δεύτερη φωτογραφία, έχουμε μαζέψει σε μιάμισυ ώρα αν και νωρίς ακόμα γιατί το Φθινόπωρο συνήθως πηγαίνουμε για μανιτάρια!
Επειδή είναι ακόμα μικρούλια δεν φαίνονται εύκολα και στην αρχή είχα χάσει την ελπίδα να βρούμε αλλά….  

mimo-kantareller 036  mimo-kantareller 013

… μέσα στη Μάνα Φύση βρίσκεις κι άλλους θυσαυρούς όπως αυτά εδώ που λέγονται blåbär – Δεν ξέρω αν υπάρχουν στην Ελλάδα και αν ναι δεν ξέρω πώς λέγονται!

Τώρα που κάθομαι και γράφω φέρνω τα χέρια στη μύτη μου και μυρίζω ΦΥΣΗ! Είναι απίστευτο πόσο όμορφα μυρίζουν αν κι’ έχω κάνει και ντουζ !
Στο αμάξι προς επιστροφή φώναξα απότομα στη Mimo ότι βρήκα μια ιδέα για business! Μια κολώνια με μυρωδιά την ΦΥΣΗ και το ΔΑΣΟΣ!  Την καθαρή Φύση όπως αυτήν που είδα σήμερα στο Mörkö = το νησί του σκότους!
Μα μύριζαν, και μυρίζουν, τα χέρια μου τόσο όμορφα που για μια στιγμή ανναρωτήθηκα γιατί τόση νοσταλγία γι’ αυτή την μυρωδιά! Έχει να κάνει με τα παιδικά μου χρόνια;
Και τι το θετικό είχα βιώσει τότε και νοσταλγώ τόσο την Φύση; Που ήμουν μονίμως στα αρνιά και στα πρόβατα με το κρύο να τρυπά όχι μόνο τις ήδη τρύπιες λαστιχένιες μπότες αλλά και τα μονίμως βρεγμένα μου ρούχα και να τρέμει το παιδικό μου κορμί;

«Νομίζω υπάρχουν ήδη τέτοιες κολώνιες…» απάντησε η Mimo κι έχασα πάλι το παιχνίδι των business…..

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

