ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 21, 2009

Ορθοπεδικά τα ECCO;

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:28 μμ

eccosandalΧθες περπάτησα συνολικά 2 ώρες κι έκανα μια διαδρομή που για πρώτη φορά κάνω!
Από το κέντο της Στοκχόλμης μέχρι το σπίτι μου! Κι εννοώ κάργα κέντρο, στιλ Ομόνοια, T-Centralen, που το λέμε εδώ αλλά φτάνοντας στο σπίτι μια φίλης ανέβηκα να πλένω τα πόδια μου και να τα αναπαύσω για λίγο για να συνεχίσω μετά για το σπίτι!
Όχι επειδή κουράστηκαν αλλά επειδή κάπου στα πέλματα και ανάμεσα στα δάχτυλα με ενοχλούσαν, κάτι που συμβαίνει πάντα όταν περπατώ πολύ ώρα!
Γενικά δεν κουράζομαι από το περπάτημα… Δόξα τον Θεό (Σύμπαν, όπως τον αποκαλώ εγώ) αλλά στα δάχτυλα και στα πέλματα κάτι πονά και ούτε που έχω ψάξει τι είναι!

Να φταίνε τα παπούτσια; Και τι είδους να φορώ, πιά, αφού τα πέδιλα που φορώ, που είναι περίπου σαν της φωτογραφίας, είναι της Ecco και υποτίθεται ότι είναι ορθοπεδικά, με ότι αυτό συμαίνει!
Τα αγόρασα με την διάγνωση του καρκίνου (μαστού) ακριβώς για να περπατώ. Είναι, δηλαδή, ο τρίτος χρόνος που τα φορώ αλλά τώρα τελευταία με ενοχλεί ίσως επειδή παλιά περπατούσα μόνο καμμιά ώρα ενώ τελευταία περπατώ πολύ περισσότερο από τόσο!

Ποιός ξέρει από τέτοια να μου δώσει μια συμβουλή;

7 Σχόλια »

  1. Καλησπέρα Συμέλα,

    Δεν είμαι γιατρός και ούτε θα προσπαθήσω να τον αντικαταστήσω με βαρύγδουπες διαγνώσεις.

    Αλλά από την περιγραφή των συμπτωμάτων σου υποθέτω – δεδομένου ότι είχα πριν καιρό μία παρόμοια εμπειρία – ότι έχεις πάθει μία, ελαφράς μορφής, muskelinflammation η οποία οφείλεται στο ότι «έπεσες στα βαθιά νερά» του περπατήματος χωρίς να έχεις κάνει την ανάλογη προπόνηση (σταδιακά) και την προετοιμασία.

    Πάντως, για τέτοιες πολύωρες βόλτες, θεωρώ πως τα σανδάλια της ECCO που φοράς είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΆ! Άσε τους κατασκευαστές/πωλητές να λένε τα δικά τους……Να πουλήσουνε θέλουνε οι άνθρωποι κατάλαβες?

    Στη θέση σου (κάτι που κάνω ήδη για πολύωρες βόλτες, ποδήλατο κ.λ.π.) θα φόραγα ένα πολύ καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια τύπου NIKE, ADIDAS κ.τ.λ. Φυσικά με λεπτές κάλτσες βαμβακερές καλής ποιότητας!! Και αν δεν γνωρίζεις από τέτοια πήγαινε στο κατάστημα αθλητικών ειδών – μου διαφεύγει το όνομα του τώρα, κάτι με sportlab – που είναι στην Kungsgatan (όπως κατεβαίνεις από Sveavägen στο δεξί σου χέρι) και θα σου εξηγήσουνε ακριβώς το τι είδους αθλητικά παπούτσια σου χρειάζονται.
    ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

    Σχόλιο από Γιάννης — Ιουλίου 21, 2009 @ 3:52 μμ | Απάντηση

  2. Γεια Συμελα και απο μενα.Και εγω δεν ειμαι γιατρος αλλα μετα απο τοσο καιρο στο τρεξιμο εχω αποψη.Καλο λοιπον αθλητικο παπουτσι.Στα καλα μαγαζια που πουλανε αθλητικα μπορουν να σου κανουν πελματογραφημα το οποιο θα δειξει και τι χρειαζεσαι ακριβως.Ξεκινα ετσι.Μη λυπηθεις τα χρηματα,το σωστο παπουτσι ειναι πολυ σημαντικο.Εννοειται οτι ειναι ακαταλληλο αυτο που φορας.Καλτσα χοντρη αθλητικη χωρις ραφες.Το παπουτσι ενα νουμερο μεγαλυτερο απο αυτο που φορας και ποτε δεν τα φοραμε τρια χρονια,αν θελουμε να απολαμβανουμε το πολυωρο περπατημα για πολλα χρονια.Πολλα φιλια.Σουλα

    Σχόλιο από Soula — Ιουλίου 21, 2009 @ 7:51 μμ | Απάντηση

  3. σ’ ευχαριστώ γιάννη!
    ξέρω ποιό μαγαζί λες αλλά μου διαφεύγει κι εμένα το όνομα!
    θα πρέπει να ‘ναι το τέος νυχτερινό μαγαζί όπου συνήθιζαν και έλληνες να πηγαίνουν… montecarlo, αν θυμάμαι καλά, λεγόταν γιατί στην διασταύρωση kungsgatan και sveavägen (με τις 4 γωνιές όπως σε κάθε διασταύρωση) μόνο αυτό είναι μαγαζί με αθλητικά… τα άλλα είναι 1-κρύσταλλα, 2-ρουχισμός και 3- το kulturhuset!

    θα το επισκευτώ όντως γιατί αισθάνομαι ότι χρειάζομαι τις γνώσεις τους…
    δεν ξέρω τι σημαίνει προετοιμασία!
    στην αρχή περπατούσα μόνο για μισή ώρα, θυμάμαι, και με τον καιρό μια ώρα αλλά τώρα τελευταία περπατώ δύο, και καμμιά φορά, και τρεις ώρες.
    προετοιμασία δεν λέγεται αυτό – σταδιακά να αυξάνεις τον χρόνο;

    δεν ξέρω αν είναι muskelinflammation – και αυτό πρέπει να το ψάξω αλλά ενοχλούμαι μόνο στο πολύωρο περπάτημα κι όχι διαφορετικά!
    αλλά και αυτό παίζεται γιατί του ενός ο πόνος για τον άλλο είναι ενόχληση και, αντίστροφα, του ενός η ενόχληση για τον άλλον είναι πόνος… οι ονομασίες έρχονται ανάλογα με το πόσο αντέχει ο καθένας τον πόνο/ενόχληση και άλλος, στην περίπτωσή μου, ίσως έτρεχε σε γιατούς και ίσως κατέβαζε και αβέρτα τα χαπάκια!

    Σχόλιο από simela — Ιουλίου 23, 2009 @ 10:41 πμ | Απάντηση

    • Άλλο μαγαζί εννοώ!

      Όπως π.χ. κατεβαίνεις την Kungsgatan, μετά την διασταύρωση Kungsgatan/Sveavägen με κατεύθυνση προς την Stureplan το μαγαζί αυτό είναι στο δεξί σου χέρι λίγο πριν ή λίγο μετά την Kungstrappan που ανεβάζει -μέσω το Kungstornet – επάνω στην Malmskillnadsgatan.

      Έγινα κατανοητός? Μην πας σε λάθος μαγαζί (αυτό που εσύ νόμισες είναι το NIKE) και σε μπερδέψουνε με αερολογίες….

      Άσχετο: Α, ρε τι μου θύμισες με το Montecarlo….
      «με έστειλες» τώρα περίπου 25 χρόνια πίσω……

      Σχόλιο από Γιάννης — Ιουλίου 23, 2009 @ 3:56 μμ | Απάντηση

  4. σουλάκι μου σ’ απεθύμησα!
    εννοείς, δλδ, ότι και το περπάτημα έχει τα έξοδά του εκεί που νόμιζα ότι είναι το πιό αθώο και οικονομικό άθλημα (αν το πω άθλημα);
    κάθε χρόνο και παπούτσι δλδ; και σίγουρα όχι φτηνό; και κάλτσα δίχως ραφί;
    θα μπω σε πτώχευση σουλάκι μου…

    λοιπόν κοπέλα μου, σοβαρά τώρα, το ότι πρέπει να είναι ένα νούμερο μεγαλύτερο το έχω ακούσει πρόσφατα και υποψιάζομαι πως ισχύει γιατί τα δάχτυλα τα αισθάνομαι να σφύγγονται μεταξύ τους και αυτό, θαρρώ, φταίει στο ότι βλέπω κάτι μικροπληγούλες….
    το θέμα είναι ότι δε μ’ αρέσει να φορώ κάλτσες το καλοκαίρι!!!
    μ’ αρέσει να αερίζεται το πόδι και θαρρώ πως και τα σναδάλια που φορώ αν ήταν σ’ ένα νούμερο μεγαλύτερο δεν θα δημιουργούνταν τα μικροοπροβλήματα που έχω!

    ωστόσο, το πελματογράφημα που λες θα το ψάξω και σήμερα αυτή θα ‘ναι η δουλειά μου θαρρώ…

    σε φιλώ από την συννεφιασμένη σήμερα στοκχόλμη!

    Σχόλιο από simela — Ιουλίου 23, 2009 @ 10:53 πμ | Απάντηση

  5. […] και για ψάξιμο αθλητικών παπουτσιών (βλέπε ΕΔΩ  και […]

    Πίνγκμπακ από Ελαιόλαδο & παπούτσια… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιουλίου 23, 2009 @ 12:54 μμ | Απάντηση

  6. I GOT IT ΓΙΑΝΝΗ!
    είδες τι καλά που εξ αρχής δεν κατάλαβα περί τίνος μαγαζιού επρόκειτο!
    με τον τρόπο αυτό σου θύμισα το MONTECARLO και σε πήγα 25 χρόνια πίσω να ξαναγίνεις το ελληνάκι με τις ένα σωρό αναμνήσεις…
    κι εγώ, θυμάμαι, έχω πάει εκεί μερικές φορές αλλά κάτι δεν μου άρεζε (δεν θυμάμαι ακριβώς τι) και μετά από λίγες φορές είχα σταματήσει να πηγαίνω…

    να είσαι πάντα καλά γιάννη μου!

    Σχόλιο από simela — Ιουλίου 23, 2009 @ 9:01 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

