ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 21, 2009

Και τι γίνεται μετά;

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:00 πμ

Έχω μια φίλη που δεν διαβάζει βιβλία! Παλαιότερα έχει διαβάσει πολλά αλλά όχι πλέον!
«Γιατί να διαβάσω; Είμαι αυτό που είμαι, είμαι εδώ και ζω το τώρα και αυτό με αρκεί και με ικανοποιεί» ισχυρίζεται!

Έχω και την άλλη φίλη που τα βιβλία τα τρώει… σχεδόν κυριολεκτικά!
«Μα θέλω να εμπνευστώ, να δω τα πράγματα και από άλλη οπτική γωνία» ισχυρίζεται, αυτή, και πολλές φορές έχω αναρρωτηθεί πόσες οπτικές γωνίες χρειάζεται ο άνθρωπος για να φτάσει στην ηρεμία και την αρμονία… γιατί, υποτίθεται, αυτό είναι το ζητούμενο από όλους!
Η γαλήνη και η χαρά!  Η, ας το πω, ευτυχία!

Όσο διαβάζω, λοιπόν, τόσο αισθάνομαι πως δεν βρίσκω κάτι που ήδη δεν γνωρίζω! Είναι σαν να κάνω επαναλλήψεις και αρχίζω στα σοβαρά να αναρρωτιέμαι γιατί διαβάζω!
Πόσοι από εσάς διαβάζετε κάτι που δεν γνωρίζετε ήδη; Και μετά; Τι γίνεται μετά; Κάνουμε αυτά που μάθαμε από το διάβασμα ή τ’ αφήνουμε να πάνε όλα στον βρόντο;
Πράτουμε και ζούμε όπως έγραφε στο βιβλίο, που μόλις διαβάσαμε και μας άρεσε, ή το ρίχνουμε στο ότι δεν έχουμε χρόνο…μας πιέζουν οι υποχρεώσεις… δεν μας το επιτρέπει η κοινωνία…
Διότι το θέμα μου θυμίζει σαν να είναι όταν μπαίνεις σε μαγαζί και βλέπεις φόρεμα, παπούτσια και τσάντα που σ’ αρέσουν και θέλεις να τ’ αγοράσεις αλλά είναι ακριβά και δεν μπορείς!
Κάπως έτσι αρχίζω να τα βλέπω τα πράγματα εγώ διότι αν είναι να μην κάνω αυτά που έμαθα σ’ ένα βιβλίο καλύτερα να μην το διαβάσω!

Αυτά!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

