ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 19, 2009

«Χαζός» & Σεμινάρια

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:32 πμ

Καμμιά φορά κάθομαι μπροστά στο λαπτοπ με διάθεση να γράψω μα δεν βρίσκω θέμα… Άλλες πάλι φορές φουσκώνει το μυαλό μου από θέματα μα δεν βρίσκω διάθεση να καρφωθώ στην καρέκλα – Τώρα μου συμβαίνει το πρώτο!
Ωραία καρφώθηκα στην καρέκλα τώρα αλλά δεν εμνέομαι από κάτι να γράψω και αυτό το βιβλίο που άρχισα να δαβάζω χθες ΔΕ μου μιλά ιδιαίτερα!
000d8593_medium

Μέχρι την σελίδα 80 που έφτασα δεν διάβασα κάτι καινούργιο, κάτι που δεν το ήξερα ήδη, κάτι να με κάνει να φτερουγήσω από χαρά και έξαρση και να πω: ΝΑΙ! ΝΑΙ!  ΝΑΙ! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, όπως έκανα πρόσφατα που διάβασα σε βιλβίο της Byron Katie κάτι που πολλές φορές το είχα σκευτεί η ίδια αλλά που δεν «τολμώ» καν να το πω σε άλλον! Το γεγονός ότι ΔΕΝ υπάρχουν κουτοί άνθρωποι! Ότι η Φύση δεν γεννά κουτό άνθρωπο! Ότι κουτό τον εκλαμβάνουμε μόνο! Ότι «κουτός» είναι επειδή δεν ασκεί το μυαλό του για να μάθει κάτι για να τον εκλάβουμε εμείς σαν έξυπνο! Και το ότι δεν ασκεί το μυαλό του έχει να κάνει με άλλα πράγματα, με το πώς τον έχουν διαπαιδαγωγήσει γονείς, δάσκαλοι και κοινωνία γενικά!
Έχει τύχει να μιλήσω με «κουτούς» κι έχω δει οξύτατα αλλά ακαλλιέργητα μυαλά και λυπήθηκα που τέτοια μυαλά πάνε χαμένα!
Δεν μιλώ για τους κληνικά καθυστερημένους αλλά για τον «χαζό» του χωριού πχ. που πάντα είχα την περιέργεια αν δω γιατί τον λένε χαζό!

Το ότι μέχρι στιγμής δεν με συγκίνησε το βιβλίο έχει λοιπόν να κάνει με το γεγονός ότι την ψυχολογία πριν κάποια χρόνια την έχω «σπουδάσει» η ίδια και γνωρίζω ήδη αυτά που διαβάζω και μου θύμησε, αυτό, τα σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει στη ζωή μου!

Όταν ξεκίνησα την εταιρία μου με γαστρονομία και αποκαλούμουν «νέος επιχηρηματίας» άρχισα ταυτόχρονα και να γράφω και να δημοσιεύω και να αποκαλούμαι και ξένος ανταποκριτής/δημοσιογράφος!
Τον καιρό εκείνο έρχονταν στο ταχυδρομείο μου προσκλήσεις πανταχώθεν!!! Δεν ήξερα καν από πού ήταν η κάθε πρόσκληση για να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριο και πολλές φορές δεν γνώριζα και το περιεχόμενο του σεμιναρίου που άλλα ήταν λόγω της επιχείρησης και άλλα λόγω της δημοσιογραφίας!
Στην αρχή πήγαινα κυριολεκτικά σε ΟΛΑ και πολλές φορές θύμωνα που έχανα τον χρόνο μου αφού ΔΕΝ καταλάβαινα τι έλεγαν αλλά πίεζα τον ευατό μου μη σηκωθεί και φύγει στη μέση του σεμιναρίου ή οτιδήποτε ήταν αυτό που παρακολουθούσα! Αμέτρητες είναι αυτές οι περιπτώσεις που είχαν περισσότερο να κάνουν με επιχειρήσεις και με τον εμπορικό/οικονομικό τομέα της Σουηδίας όπου και είχα κάνει τις γνωριμίες μου με τα ύψηστα στελέχη της χώρας, κυρίως σε αυτόν τον χώρο!

Με τον καιρό, όταν πιά είχα μάθει καλά τα κατατόπια και τα μυστικά του χώρου, θύμωνα με τον ευατό μου που στα σεμινάρια έχανα τον χρόνο μου αφού ΔΕΝ άκουγα κάτι που δε γνώριζα ήδη – Όπως και τώρα, στο βιλβίο, που ακόμα δεν έχω διαβάσει κάτι που δε γνωρίζω, ήδη, και οι επαναλήψεις κάπως με κουράζουν!

Θα συνεχίσω, ωστόσο, απλά επειδή δεν συνιθίζω ν’ αφήνω τα βιβλία στη μέση!

…νά που πάλι βγήκε ένα θέμα…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

