ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 16, 2009

Hungover & 2L νερό

Filed under: Uncategorized — simela @ 2:07 μμ

Hungover από το χθεσινοβραδυνό rosé κρασί που ήπια με την φίλη μου αλλά και από το πλωμάρι ούζο που ήπια νωρίτερα στο barbeque… βλέπε προηγούμενη ανάρτηση!

Μέχρι στιγμής σήμερα ήπια γύρω στα 3 λίτρα νερό!
Αλλήθεια πόσο νερό πίνετε εσείς την ημέρα; Και ξέρετε πόσο είναι καλά να πίνουμε;

Σύμφωνα με τον Deepak Chopra διαιρούμε το βάρος μας με το 30 και το αποτέλεσμα, σε λίτρα νερό, το πίνουμε καθημερινά!
Εγώ βρίσκομαι στα 2 λίτρα, αφού τα κιλά μου είναι 60, και κάποιες μέρες πίνω περισσότερο από τόσο αλλά τις μέρες που είμαι εκτός χάνω την αρμονία και τα προγράμματά μου όπως και το Yoga που εδώ και 3 εβδομάδες συστηματικά κάνω!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

