ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 15, 2009

ΟΧΙ, όχι τέτοια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:56 πμ

28Θα ήθελα να εξηγήσω περισσότερο τι εννοούσα στην ανάρτηση αυτή με τα κοφτά – Τα είδη προικός, που τ’ αποκαλεί και η ανηψιά μου, η Ξένια, και που εμένα η λέξη αυτή μου θυμίζει κάτι αρνητικό, κάτι να υποτιμά τα κορίτσια, κάτι σαν να θέλει να τα θεωρεί για πούλημα…
Ποτέ δεν τη συμπάθησα την λέξη αυτή αλλά άλλο είναι το θέμα μας τώρα!

Η Μαίρη (Mery) από την Αθήνα, που με διαβάζει εδώ κι ένα χρόνο και που έχει περάσει πολλά και διάφορα αντοίστοιχα με τα δικά μου και σαν θεριό τ’ αντιμετωπίζει κι αυτή, μ’ έστειλε mail τις προάλλες και με μεγάλη καρδιά προθυμοποιήθηκε να μου στείλει ταχυδρομικώς ένα τραπεζομάντηλο, λευκό κοφτό!

«Όχι, δεν έχω δικά μου αλλά θα ήθελα πολύ ν’ αγοράσω και αν σε πρίπτωση κατέβεις Αθήνα σύντομα να σου το δώσω προσωπικά» μου απάντησε στην ερώτησή μου αν όντως δεν το χρειάζεται!

Δεν εννοούσα, καλοί μου αναγνώστες, να αγοραστούν καινούργια! Αυτό ακριβώς δεν ήθελα να εννοήσω!
Εννοούσα τα ήδη μεταχειρισμένα που ίσως έχετε και που πλέον δεν χρειάζεστε και αυτή είναι η όλη έννοια της ανακύκλωσης των προιόντων, των οποιονδήποτε προιόντων!
Κάτι που ο ένας δεν χρειάζεται πολύ πιθανόν να το χρειάζεται κάποιος άλλος και γιατί να πάει χαμένο;

Γιατί να αγοραστούν καινούργια; Γιατί να επιβαρυνθεί η μάνα η ΦΥΣΗ, απ’ όπου θα παρθεί το υλικό για την παραγωγή τους, την στιγμή που ήδη υπάρχουν και που απλά γεμίζουν τα ντουλάπια και τα συρτάρια;

Και άμεσα και έμμεσα την ίδια την Φύση βοηθάμε με την ανακύκλωση! Δανική μας την έδωσε τη Φύση το Σύμπαν και ωφείλουμε όσο το δυνατόν Αγνή να την αφήσουμε στα παιδιά, στα εγγόνια και στα δισέγγονά μας!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

