ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 14, 2009

4ήμερα Σεμινάρια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 4:24 μμ

puttpuri-weekend 118  puttpuri-weekend 055

Πάνω από 20 χρόνια πέρασαν από τότε που είχα δικά μου παιδιά, που ήμουν η μάννα, η παιδαγωγός, η δασκάλα, η νηπιαγωγός, η μαγείρισσα, η καθαρίστρια, η υπεύθυνη σε όλα τους και είναι επόμενο να ξεμάθεις μετά από τόσα χρόνια!
Επί 4 νύχτες, όλο το σαββατοκύριακο που πέρασε, ήμουν παρέα μ’ ένα δυόμισυ ετών παιδί, την Ιωάννα, την κορούλα της βαφτησιμιάς μου, της Κικής, και το διάστημα αυτό είχαμε και επισκέπτες κι άλλα μικρά, γειτονάκια και φιλαράκια και κάποιες στιγμές το σπίτι γινόταν ένας παιδικός σταθμός… Μα εγώ εκεί, στην εξάσκηση των νεύρων μου και στην υπομονή μου!
Να αντέχω και τα αναπάντεχα, να αντέχω να τα παίζω, να τραγουδώ μαζί τους τα παιδικά τραγούδια, να κοιτάζω και να σχολιάζω παιδικά φιλμ, να κάνω φυσική αγωγή (όπως η yoga στην φωτογραφία) αλλά πάνω απ’ όλα να τα εκλαμβάνω όλα σαν ένα σπουδαίο σεμινάριο και να εκπαιδεύω τον ίδιο τον εαυτό μου!
Σήμερα με άλλων παιδιά αλλά όταν σε λίγο η εγγονούλα μου, που είναι μόλις 2,5 μηνών, μεγαλώσει και μου ζητά παρόμοια παιχνιδάκια μη μαρμαρώσω και προσπαθήσω να θυμηθώ πώς έπαιζα εγώ στα δικά μου παιδιά γιατί και τα παιδικά παιχνίδια είναι διαφορετικά σήμερα και τα παιδικά τραγούδια και τα φιλμ κλπ., και καλά είναι να ήμαστε update, που λένε!

Όχι, επί 24άωρης βάσης δεν πρόκειται να είμαι γιαγιά ακόμα και να το ‘θελα (κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπουν οι ίδιοι οι γονείς του παιδιού…) αλλά τις λίγες ώρες που θα είμαι γιαγιά να είμαι κατά κάποιον τρόπο προετοιμασμένη!

Και αργά τις νύχτες, τις δροσερές τέτοιες, όταν όλα ηρεμούσαν ηρεμούσαμε κι εμείς με ποτό και με τσιγάρο… ή και με κρασί έξω στη μικρή αυλή!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

