ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 14, 2009

ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:34 μμ

VÄLLINGB-YOANNA 022  VÄLLINGB-YOANNA 026  VÄLLINGB-YOANNA 027  VÄLLINGB-YOANNA 029

Αυτές είναι 4 από τις μαζονέτες (έτσι θαρρώ λέγονται στην Ελλάδα τα προιόντα αυτά – εδώ λέγονται radhus) στο Vällingby, έξω από την Στοκχόλμη, όπου ήμουν το σαββατοκύριακο και σε μια από αυτές μένει η βαφτισιμιά μου, η Κική!
Με τα 105 τετραγωνικά του, και τα 30 τετραγωνικά που είναι η μικρούλα αυλή, φτάνει σήμερα η συγκεκριμένη μαζονέτα στην τιμή των 250 000 ευρώ!
Εγώ ΔΕΝ θα επένδυα τα λεφτά μου σε κάτι τέτοιο που μου φαινόταν σαν μακρόστενα σπιρτόκουτα αλλά τους 30άχρονους (τόσο περίπου είναι οι περισσότεροι που μένουν εκεί γύρω) κατάφεραν οι τράπεζες να τους ξεγελάσουν με αυτά τα τετραγωνισμένα χτίσματα!

Πολλές φορές, όσο ήμουν εκεί γύρω, ήρθε στο μυαλό μου η σκέψη τα υπάρχοντά μου να ήταν όλο κι όλο ένας σάκκος!
Να τον φόρτωνα στον ώμο μου και να άλλαζα τόπους και κατοικίες!
Να ταξίδευα από χώρα σε χώρα να γνώριζα διάφορους ανθρώπους και να βίωνα τόσα όσα δεν πρόλαβε να βιώσει κανείς… Και πολλές φορές ευχαριστήθηκα που δεν παρασείρθηκα από το ρέμα των δανείων που οι χρηματοφάγες τράπεζες τόσο εύκολα «χαρίζουν» στον λαό για να τον κυριαρχούν όπως, άλλωστε, κυριαρχούν και όλα τα κεφάλαια παγκοσμίως!

Ναι, χάρηκα που δεν κατάφεραν να παρασείρουν κι εμένα στα δολοπλόκα πλοκάμια τους… Και, ναι, αυτό το θεωρώ ελευθερία! Δεν χρωστάω σε κανέναν, δεν ελπίζω τίποτα, δεν προσδοκώ σε τίποτα – ΕΙΜΑΙ ελεύθερη!

2 Σχόλια »

  1. Εμένα λένε Ελευθερία, εσύ όμως τιμάς το όνομα! Σε ζηλεύω! Χαιρετισμούς από την ζεστή Αθήνα.

    Σχόλιο από ελευθερία — Ιουλίου 14, 2009 @ 6:14 μμ | Απάντηση

  2. χμμμ, είναι μεγάλη κουβέντα αυτή που είπες ελευθερία μου!
    τι να σημαίνει ελευθερία άραγε;
    οι περισσότεροι το εξηγούν να έχεις γκόμενο/εραστή/φλερτ και κάτι τέτοιες βλακείες…
    κρίμα, κρίμα που παρεξηγήθηκε αυτή η μεγάλη και σημαντική λέξη!

    χαίρομαι που βλέπεις να τιμώ το όνομά σου!
    έστω εγώ αν όχι εσύ…
    σου εύχομαι, ωστόσο, μια μέρα να το τιμήσεις κι εσύ!!!

    Σχόλιο από simela — Ιουλίου 15, 2009 @ 9:04 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

