ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 14, 2009

700 για το Fack!!!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:31 μμ

sofia-balkoni 008Έτσι αραγμένη ήμουν στο μπαλκονάκι της Σόφης, με τη μικρή πράσινη όαση σαν θέα, κι έπινα τον καφέ όταν χτύπησε το τηλέφωνό της και μετά από λίγη ώρα μου δίνει η Σόφη το ακουστικό να μιλήσω εγώ με την Μαίρη, μ’ αυτήν που τηλεφώνησε, επειδή, σύμφωνα με την Σόφη, εγώ ξέρω καλύτερα από τέτοια….

«Τι να κάνω Βρε Συμέλα… για έξι ώρες με πλήρωσαν στη δουλειά, αντί για 8… από 8 τις κάνανε 6 τις ώρες μου κι εγώ τη δουλειά δεν την βγάζω σε έξι…μπλα… μπλα… μπλα…. Να μιλήσω με το Fack;»
Έτσι λέγεται το σωματείο όπου ανήκουν οι περισσότεροι εργαζόμενοι και η Μαίρη, που δεν ξέρει γρι σουηδικά, θα απευθυνθεί σ’ αυτούς, λέει, πριν ακόμα συζητήσει το θέμα της με τον υπεύθυνο, τον οποίο φοβάται!
«Τι εννοείς φοβάσαι» ρωτώ εγώ! «Εδώ δεν φοβούνται και πριν επικοινωνήσουν με τα σωματεία έρχονται σε συμφωνία με τον διεθυντή, με τον προιστάμενο, με τον οποιονδήποτε, τέλος πάντων, που βρίσκεται σε μεγαλύτερη θέση από σένα…» προσπαθούσα να την ησυχάσω γιατί είχε αναστατωθεί η Μαίρη σαν να ήμουν εγώ που τις μείωσα τις ώρες από 8 σε 6!

Για να την σταματήσω από την αναστάτωση της υποσχέθηκα αύριο πρωί-πρωί να τηλεφωνήσω εγώ στο Fack για να πάρω πληροφορίες τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις…

Ας προσφέρουν και κάτι στους αδικημένους! Μη ξέρουν μόνο να τα παίρνουν! 700 κορόνες το μήνα (70 ευρώ περίπου) πληρώνει ο εργαζόμενος σαν να τις έχει για πέταμα έτσι όπως, η συγκεκριμένη κυρία, πετά τα κολόχαρτα στις 36 τουαλέτες του πανεπηστημίου της Στοκχόλμης όπου καθαρίζει από τις 6 το πρωί!

Προσωπικά, ποτέ δεν έχω πληρώσει σε FACKS και μόνο μια φορά που χρειάστηκα βοήθεια ανέθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο κι έφυγα από εκείνη την δουλειά μ’ ένα ικανοποιητικό πουγκί!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

