ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 9, 2009

Με μούσκεμα εντυπώσεις…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:43 πμ

Με τον πρωινό καφέ και την φέτα (μαύρο ψωμί με φέτες από τυράκι, τομάτα και ρόκα πάνω) μπροστά μου, ανάμεσα σε μένα και το λαπτοπ, γράφω αυτές τις γραμμές.

Σε άλλη περίπτωση αυτά τα έπαιρνα στο μπαλκόνι αλλά από τον καύσωνα που παραπονιόμουν πριν καμιά εβδομάδα (μη φανταστείτε ελληνικό καύσωνα αλλά και οι 30 βαθμοί για εμάς καύσωνας είναι) περάσαμε στις νεροποντές και για 5-6 μέρες βρέχει, αστράφτει και βροντά και το νερό που μαζεύται στις γλάστρες, στο μπαλκόνι, το αδειάζω ολοένα μη μουχλιάσουν τα άνθη…

Η αγαπητή μου αναγνώστρια από την Θεσσαλονίκη, η Ιωάννα, σε λίγες μέρες έρχεται με την οικογένειά της να επισκευτεί την Στοκχόλμη, κι εμένα, και φοβάμαι μη φύγουν από εδώ με μούσκεμα εντυπώσεις αλλά ευελπιστώ στην αλλαγή του καιρού μέχρι τις αρχές του Αυγούστου που πρόκειται να έρθουν!
Όλα μπορώ να τα τακτοποιήσω για μια θαυμάσια διαμονή στην όμορφη πόλη της βόρειας Ευρώπης, τουλάχιστον τα περισσότερα, εκτός από τον καιρό – Εκεί παραλύουν οι δυνάμεις και οι ικανότητές μου και τον λόγο τον έχει μόνο το Σύμπαν!

Τα αεροπορικά ταξίδια από Σουηδία χτυπούν στο κόκκινο όταν εδώ βρέχει και προσθέτουν στην τιμή μερικά εκκατοστάρικα (ευρώ) ακόμα αλλά εμένα μ’ έπιασε το πείσμα και φέτος δε θέλω ν’ αφήσω την Στοκχόλμη όπως και να μας φέρεται αυτή!

Είδωμεν πώς θα εξελιχτεί και τούτο το καλοκαίρι…

1 σχόλιο »

  1. ΕΙΔΩΜΕΝ ΟΠΟΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΟΙΟ ΚΑΙΡΟ KAI ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ SUPER.EΧΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΙΚΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ.

    Σχόλιο από ioanna — Ιουλίου 9, 2009 @ 9:15 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

