ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 3, 2009

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:56 μμ

22_328B_FOΠαίρνω άδεια… Από τον εαυτό μου!
Βγαίνω από το σπίτι μου μ’ έναν σάκο, με κανα-δυό εσωρουχαλάκια μέσα, και τραβώ προς άγνωστη κατεύθηνση και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής!

Έτσι μας κάνει εμάς η πολύ η ζέστη!
Με 3ο βαθμούς επί μια εβδομάδα τώρα πάθαμε τραλαλά και πράτουμε τραλαλά… ούτε καν η μισής ώρας βροντές και αστραπές σήμερα με την ραγδαία βροχή να ρίχνει καρεκλοπόδαρα βοήθησε να δροσίσει ιδιαίτερα!

Γι αυτό, λοιπόν, παίρνω το δισάκι μου και σας αποχαιρετώ!!!

Τα λέμε προσεχώς…

3 Σχόλια »

  1. καλα δεν παιζεσαι…….. μονη εισαι οτι γουσταρεις κανεις…………αμα λαχειπερνεις τα μπογαλακια σου και οπου θελεις πας!!!!!!!!

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Ιουλίου 3, 2009 @ 3:34 μμ | Απάντηση

  2. Να περάσεις τέλεια, όπου πας.Χαιρετισμούς από Αθήνα με 34 C.

    Σχόλιο από ελευθερία — Ιουλίου 3, 2009 @ 5:40 μμ | Απάντηση

  3. Συμελα μου καλα κανεις το δισακι σου και δρομο, εγω φετος αργω να κατεβω ρεθυμνο γιατι ο μικρος γιος μου κανει φροντιστηριο για πανελληνιες.Αλλα μηπως κανει και δροσια?? στην κρητη, λιγο η θαλασσα που σε ανακουφιζει.Καλα να περνας.Φιλακια

    Σχόλιο από Ελευθερία — Ιουλίου 4, 2009 @ 7:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

