ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 1, 2009

Η όμορφη μπετονoΑθήνα;

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:14 πμ

Γράφει η αναγνώστρια Ιωάννα σε σχόλιό της ότι διακρίνει στον ευατό μου μια καλαισθησία στην εκτίμηση των κλασικών κτιρίων και θυμήθηκα την πρώτη μου μέρα στην Στοκχόλμη!

Το φθινόπωρο του 1974 είχα μείνει στην Αθήνα για ένα μήνα, πρώτα, απ’ όπου και πήρα το τρένο για τον ξενητεμό – Για Γερμανία πρώτα!
Ποιά εικόνα ήρθε τώρα στο μυαλό μου; Μόλις είχα ανέβει στο τρένο, εκεί, στον σταθμό Λαρίσης, και βλέποντας έξω την παρέα να μ’ αποχαιρετά μου ‘ρθε μια «κακούργα» σκέψη στο μυαλό – Ότι αυτοί, οι φίλοι, με «διώχνουν» από την Μάννα Πατρίδα, και από την ίδια τη ΜΑΝΝΑ μου, που ήδη πριν ένα μήνα την είχα αφήσει στο χωριό, και οι λιγμοί και τα κλάματα μ’ έκαναν να μπω στο τρένο πολύ πριν ξεκινήσει για να μη τους βλέπω…για να μη βλέπω… άστα αν πάνε…

Και μετά από 6 μήνες στην Γερμανία έφτασα, πάλι με τρένο, στη Στοκχόλμη – Κάτι στο χωριό της Γερμανίας, όπου έμεναν τα αδέλφια μου, δεν μου άρεζε και συνέχισα για πιό μακρινό ξενητεμό…
Και βλέποντας αυτά τα κτίρια στο κέντρο της Στοκχόλμης μου ‘ρθε μια απογοήτευση!!! Μια μαύρη θλίψη ήρθε και φώλιασε μέσα μου…
«Καλά, σ’ αυτή την παλιόπολη ήρθα να ζήσω; Άφησα την όμορφη Αθήνα με τα μπετονένια, τα τσιμεντένια και τα αλουμινένια κτίρια για να μείνω σ’ αυτό εδώ το χάλι;»
Για ένα διάστημα είχα την εντύπωση ότι η Αθήνα ήταν πολύ πιό όμορφη!!! Ότι η ομορφιά και η πολυτέλεια βρίσκονται στην Αθήνα και στα μπετόν της μόνον, όπως εδώ:

a8ina-09 206   

Δεν θυμάμαι πότε άρχισα να αλλάζω και να τα εκτιμώ τόσο που για ώρες να περπατώ και να τα θαυμάζω… Και το ακόμα πιό  όμορφο και αξιοσύμαντο είναι ότι κανένα κτίριο δεν μοιάζει με το άλλο κι ας φαίνονται ομοιόμορφα!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

