ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 26, 2009

Μητρομανής η δικιά του…

Filed under: Uncategorized — simela @ 4:13 μμ

Η στοιχομυθία μεταξύ εμένα κι έναν από τα netdating sites που ήθελε να μου μιλήσει γιατί μ’ έβρισκε, λέει, ωραία, ελκισττική κλπ….
Χ, αυτός – Σ, εγώ

Χ: άσε άσε μόλις χώρισα και…
Σ: αλήθεια; λυπάμαι γι αυτό…
Χ: τι να λυπάσαι καυμένη…
Σ: να μη λυπηθώ δηλαδή;
Χ: τι να λυπηθείς μωρέ, εδώ η κυρία πηδούσε τους πάντες και τα πάντα… τίποτε δεν έχει αφήσει όρθιο…
Σ: δεν κατάλαβα…
Χ: μας βγήκε μητρομανής η κυρία…κατάλαβες τώρα;
Σ: κι εσύ; τι έκανες εσύ; δεν έκανες το ίδιο; δεν πηδούσες τις πάντες και τα πάντα;
Χ: εγώ τα κατάπινα όλα στην αρχή αλλά δεν πήγαινε άλλο…
Σ: αλήθεια, αν κι εσύ έκανες το ίδιο πώς θα λεγόσουν; μητρομανής αυτή, εσύ;

Τέλος… δεν ξαναμίλησε και θυμήθηκα την συζήτηση μεταξύ δύο νεαρών της οικογενείας μου παλιά!

«Αν τηλεφωνήσει η Α μη τύχει και πεις ότι συναντώ και την Μ» μου είπε ο ένας και τους άκουγα μετά να μιλούν για μια συμμαθήτρια που ήταν «πουτάνα» που πήγαινε με τον έναν και με τον άλλον…κλπ.

«Δε μου λες, αν αυτή είναι πουτάνα εσύ που έχεις δυο ταυτόχρονα τι είσαι» ρώτησα και η αφελέστατη αλλά αλληθινή του απάντηση ήταν ΠΟΥΤΑΝΟΣ!

Έτσι μπράβο. Είδες που το ‘ξερε;

Ψάχνωντας για ισότητα πρέπει πρώτα να μάθουμε να χρησιμοποιούμε και αντίστοιχες λέξεις μη μείνουν παραπονεμένοι οι μεν ή οι δε!

Τι μου ‘ρθε και έπρεπε να το γράψω αυτό τώρα και άργησα για τους αρραβώνες.. δεν σκέφτηκα και τι να βάλω…. τζιν κάνει να βάλω;

6 Σχόλια »

  1. Κοίτα, εγώ βασικά τις γουστάρω Μητρομανείς, διότι είναι απείρως πιο ενδιαφέρουσες από τις θεούσες π.χ.!

    Η αντρική βερσιόν της Μητρομανούς, θα είναι φαντάζομαι ΠΑΤΡΟΜΑΝΗΣ! 😀

    Σχόλιο από pølsemannen — Ιουνίου 26, 2009 @ 8:25 μμ | Απάντηση

  2. Συμελα…respect κοριτσάρα!

    Να βάλεις ότι γουστάρεις και σε όποιον αρέσεις!

    Σχόλιο από El — Ιουνίου 26, 2009 @ 11:08 μμ | Απάντηση

  3. Μ’αρέσει που δεν μασάς τα λόγια σου! Μπράβο κορίτσι μου.

    Σχόλιο από ελευθερία — Ιουνίου 28, 2009 @ 5:39 μμ | Απάντηση

  4. καλά ρε pölse μου, ποιός άνδρας δεν θέλει την γυναίκα μητρομανή στο κρεβάτι και θεούσα έξω… εκτός κι αν εσύ την θέλεις το ίδιο κι έξω!
    αλλάζει τότε το θέμα 😉

    όσο για το πατρομανής συμφωνώ… 😉

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 28, 2009 @ 9:04 μμ | Απάντηση

  5. κοριτσάρα μου EL έβαλα ένα κάτι λευκό κι όλα ήταν μια χαρά… άλλωστε, το ξέρεις κι εσύ και πολλοί άλλοι, το ωραίο έρχεται από μέσα κι όχι από το φόρεμα…

    capito?
    άντε και σε περιμένω στην στοκχόλμη!

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 28, 2009 @ 9:06 μμ | Απάντηση

  6. ελευθερία εγώ λέω/γράφω ότι μου λένε και από εκεί και πέρα νύπτω τας χείρας μου… αυτό έλειπε να μασάμε τα λόγια και των άλλων! δεν φτάνει που μασάμε τα δικά μας; 🙂

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 28, 2009 @ 9:08 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

