ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 25, 2009

Όνειρα & δηλητήρια

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:14 μμ

1- Το θέμα ήταν οι εξετάσεις/ακτινογραφίες για πιθανές μεταστάσεις κι όχι τα κόμματα…

2- Το «Καφενείο μου – blog μου» είναι για όλους ελεύθερα να πουν την οποιαδήποτε άποψή τους…

3- Γιάννη πολύ σωστά όσον αφορά τα neddragningar (τα κόψε από εδώ και κόψε από εκεί) αλλά αυτά μάλλον δεν έχουν γίνει από τον έναν χρόνο στον άλλον και μάλλον είχαν δρομολογηθεί ήδη από την προηγούμενη κυβέρνηση επομένως δεν θα έλεγα ότι «φταίει» μόνο η σημερινή!

4- zwaki θα ήθελα να σου θυμήσω τα θαυμάσια λόγια που μου είχες γράψει κάποτε: Συμέλα, σε ευχαριστώ για την θετική σου ενέργεια! Ανήκεις στο μικρό ποσοστό ανθρώπων που δεν ασχολούνται με τους άλλους, με μικροπρέπειες, μικροσυμφέροντα, μιζέριες, και γενικά με πράγματα που υποβιβάζουν την ανθρώπινη φύση και μπλοκάρουν το μυαλό! Γιαυτό και σου αξίζει να είσαι ευτυχισμένη! Θα μου πεις σε όλους αξίζει…Κιόμως μερικοί αρέσκονται να έχουν μιζέρια και προβλήματα ώστε να μπορούν ελεύθερα να γκρινιάζουν! Μάλλον αυτό τους δίνει δίνει νόημα στη ζωή τους!

Δεν το πάω διπλωματικά, όχι! Δεν το κάνω όπως τους καφετζήδες που πρόσεχαν, και που ίσως ακόμα προσέχουν, μη τους ξεφύγει κάτι και φανεί σε ποιό κόμμα ψηφίζουν και χάσουν, έτσι, πελάτες από το άλλο κόμμα! Διότι στην περίπτωσή μου κόμματα δεν υπάρχουν επομένως τέτοιες προσοχές είναι ανύπαρκτες κι ένα μεγάλο μέρος από την θετική μου ενέργεια ωφείλεται ακριβώς σ’ αυτό!
Στο ότι δεν χαλώ την ζαχαρένια μου στα κόμματα επειδή έχω αντιληφθεί ότι οι κομματικές διαφορές μπλοκάρουν το μυαλό, συρικνώνουν την ελευθερία σκέψεως και επιφέρουν διχόνια μεταξύ ανθρώπων που ναι μεν, στην ουσία, είναι γλυκύτατα πλάσματα είναι όμως και δηλητηριασμένα με κάτι που λέγεται κόμμα!
Και στην Ελλάδα τι είναι, μήπως, κόμμα; «Το κόμμα μου» για την πλειοψηφία των Ελλήνων σημαίνει «αυτοί που με τροφοδοτούν με μια θέση στο Δημόσιο» και το γεγονός ότι εγώ ποτέ δεν δηληρητιάστηκα με «κόμμα» πολύ πιθανόν έχει να κάνει με το ότι ποτέ δεν «πουλήθηκα» για μια θέση στο Δημόσιο!

Και μιλώντας για κόμματα θυμήθηκα και το όνειρό μου… τι μπορεί, αλλήθεια, να σημαίνει το αποψινό μου όνειρο παρέα με τον Καραμανλή; Και να τον γούσταρα και σαν άνδρα; Παρέα με το εγγονάκι μου σήμερα το έχω ξεχάσει κι όλας αλλά αχνά θυμάμαι ότι ήμασταν σε κάτι σαν λούνα παρκ με μικρά παιδάκια (δικά του) και με t-shirt ο δικός σου μου ήταν πολύ-πολύ οικείος!!!
Το όνειρο αυτό ΔΕΝ είναι ρητορικό, zwaki, και άλλοι…

4 Σχόλια »

  1. Ατό τ’ ‘οραμαν με τόν Καραμανλην ντό είδες, έν α σό Σερραϊκόν κατωγνώθι σ’ (υποσυνείδητο)

    vripolίδης, α σό Μούτζινος της Καβάλας.

    Σχόλιο από μικης κεμαλάκης — Ιουνίου 25, 2009 @ 8:29 μμ | Απάντηση

  2. λες να ‘ναι έτσι βριπολίδη;
    ναι αλλά εγώ είμαι σερραία εδώ και 55 χρόνια γιατί τώρα κι όχι παλαιώτερα;

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 25, 2009 @ 8:52 μμ | Απάντηση

  3. Σουμέλα, όταν τρανύνουμε καί φεύνε οπίς τα χρόνεα, αρ’ ατότε αραεύουμε τα ρίζας εμουν..
    Κατ’ σύρ’ μας σή αρροθυμίας την εγκάλεαν..

    Άκσον ατό τό μοιρολόιν, ρίζα μ’.

    http://vripolidis.blogspot.com/2009/06/blog-post_20.html

    Σχόλιο από vripol — Ιουνίου 25, 2009 @ 9:21 μμ | Απάντηση

  4. Την καλημέρα μου από Ελλάδα!

    Jag kan, i och för sig, hålla med dig om att problematiken med alla neddragningar inom svensk sjukvård inte är något ny fenomen. Det har säkert påbörjats redan under susarnas sista år vid makten. Skillnaden är bara den idag att det brutala sättet som borgarna attackerar HELA välfärdsbygget i Sverige, inklusive förstås sjukvården, har accelererat enormt alla försämringar……Och vad gör de med alla s.k. besparingar? T.ex. två av deras första beslut vid regeringssyfte var ju att avskaffa förmögenhetsskatten och att minska radikalt utdelningsskatt!!!

    Allt handlar som sagt om politik och hur den tillämpas.

    Till sist och för att avluta det sorgliga kapitel som handlade om personliga attacker och liknande i samband med ditt förra brev. Du skall komma ihåg att det inte var jag som började med alla dessa dumma kommentarer om mitt tillägg eller hur? Dock, och i anständighetens namn så var jag nästan tvungen att besvara detta….

    STOR KRAM!

    Σχόλιο από Γιάννης — Ιουνίου 26, 2009 @ 8:33 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

