ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 18, 2009

Το μικρό & θλιμένο κοριτσάκι

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:54 μμ

10årig-simelaΕμένα τουλάχιστον οι εικονοπλασίες με βοηθούν πολύ! Παλιαότερα έχω γράψει για μια πολύ δυνατή εικονοπλασία που έκανα μέσα σε μια Jacuzzi μπανιέρα
Το βιβλίο που διαβάζω τώρα έχει να κάνει με εικονοπλασίες που φτιάχνουμε στο μυαλό μας και με επιβεβαιώσεις που λέμε πειστικά στον εαυτό μας όπως πχ. «Συμέλα όλα με την υγεία σου είναι ΤΕΛΕΙΑ» – Θα επανέλθω σ’ αυτά αργότερα!
Σ’ ένα άλλο βιβλίο έχω διαβάσει παλαιότερα μια εικονοπλασία που με επιρέασε πολύ έντονα, την έχω κάνει η ίδια και σκέφτηκα τώρα να την γράψω!

Έφερα στο μυαλό μου τον εαυτό μου μικρό παιδάκι!
Ένα μικρό κοριτσάκι με παλιά ελάχιστα ρουχαλάκια στο κορμάκι του και με καλοκαιρινά τρύπια παπούτσια στα ποδαράκια του να κρυώνει, να πεινά, να κλαψουρίζει, να γρινιάζει, να θέλει κάτι αλλά να μη της το δίνουν, να παραπονιέται για κάτι αλλά να μην την ακούει κανείς, να πονά που δεν την βλέπουν, να λυπάται που δεν την βοηθούν και από τα ματάκια του να τρέχουν δάκρυα απογοήτευσης, θλίψης και πόνου…

Το πλησίασα σιγά σιγά και γονάτισα μπροστά του κοιτάζοντάς το με συμπόνια…
Πήρα το ένα του χεράκι στα χέρια μου και του το χάιδεψα απαλά και ζεστά… Το κοίταξα μέσα στα ματάκια του… Του ρώτησα με χαμηλή και καλόκαρδη φωνή γιατί κλαίει…τι θέλει… Του πήρα και το άλλο του χεράκι και μαλακά το χάιδεψα κι εκείνο… Δεν μου απάντησε αλλά με κοίταγε μέσα στα μάτια μου και σκύρτισε η καρδιά μου (κυριολεκτικά σκύρτισε)… Πήρα πάλι το πρώτο του χεράκι και τα δυό του μαζί τα έτρυβα μαλακά μέσα στα δικά μου χέρια συνεχίζοντας να του μιλώ με στοργική φωνή… 
Έφερα τα χεράκια του στο στόμα μου και ζεσταίνοντάς τα με τα χνώτα μου τα χάιδευα και με τα χείλη μου….
Του έχω κερδίσει ήδη την εμπιστοσύνη και μου ‘ριξε ένα αχνό χαμόγελο… Το έφερα πιό κοντά μου και το ακούμπησα μαλακά στην αγκαλία μου… Του χάιδεψα τώρα και τα μαλάκια του και του έτρυβα απαλά απαλά το κεφαλάκι του… Του έδειχνα τρυφερότητα, αγάπη, στοργή κι εκείνο κούρνιασε για τα καλά στην ζεστή και αγαπημημένη μου αγκαλιά… Και το αγαπούσα… το χάιδευα σε όλο του το κρύο το κορμάκι να το ζεστάνω όσο γίνεται περισσότερο.. το μιλούσα!

Και συνεχίζοντας με στοργή να το αγαπώ το είδα να γίνεται ένα μικρό νινάκι και να χωρά όλο μέσα στην αγκαλιά μου! Σκέπασα όλο το κορμάκι του με την ζεστή μου αγκαλιά και δεν υπήρχε καμία, μα καμία περίπτωση να πάθει κάποιο κακό! Το είχα υπό την προστασία μου! Υπό την σκεπή μου και υπό την επίβλεψή μου! Ήταν το μικρό νινάκι εγώ. Ήταν η Συμελίτσα μου και το φρόντιζα και το αγαπούσα όπως φροντίζουμε τις κόρες των ωματιών μας….

Πιό μικρό απ’ ότι είμαι στην φωτογραφία με είδα στο σενάριο…

7 Σχόλια »

  1. teties fotografeies kai tetia kalologa pragmatika sigenithika simela sou aksizi ena megalo bravo sou eise aristyrgema poli pragmatikotia filakia

    Σχόλιο από sofia — Ιουνίου 18, 2009 @ 9:08 μμ | Απάντηση

  2. ΑΧ ΜΩΡΕ ΣΥΜΕΛΑ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΗΘΗΚΕΣ.ΣΚΕΨΟΥΤΟ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    Σχόλιο από ioanna — Ιουνίου 19, 2009 @ 7:29 πμ | Απάντηση

  3. Τι ήταν αυτό!!!Με έκανες και δάκρυσα. Ξέρεις οτι αυτό που έκανες εσύ, από μόνη σου ,έχουν γραφτεί βιβλία για το πώς να το κάνουμε και πώς να παρηγορούμε το παιδί μέσα μας;Και εσύ το έκανες τόσο απλά, και το μοιράστηκες μαζί μας. Νομίζω οτι η μικρή Ελευθερία μέσα μου θέλει κι αυτή το ίδιο. Να την παρηγορήσω και να την αγκαλιάσω.Θα το κάνω σίγουρα.Σε ευχαριστώ.

    Σχόλιο από ελευθερία — Ιουνίου 19, 2009 @ 6:03 μμ | Απάντηση

  4. αχ, σοφάκι μου ακόμα να βρεθούμε!!! με με τέτοιο καιρό που κάνει τελευταία πώς να βρεθούμε;

    ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια….

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 19, 2009 @ 8:43 μμ | Απάντηση

  5. ιωάννα αν είναι να έρθει το βιβλίο θα έρθει…
    είπαμε, ούτε οι τριλογίες του τέο αγγελόπουλου καλύπτουν τα βιώματα μιας 15μελους οικογένειας στο καλοχώρι σερρών!!!

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 19, 2009 @ 8:46 μμ | Απάντηση

  6. ελευθερία να το κάνεις κι εσύ με την ελευθερία μέσα σου διότι είναι όντως τόσο απλό!
    όλα είναι απλά…
    το μόνο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσει κανείς τις φοβίες μέσα του διότι αυτές είναι που μας σταματούν και μας φρενάρουν από την εξέλιξη!

    και παρακαλώ! be my guest, που λένε… χαρά μου να μοιράζομαι τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 19, 2009 @ 8:51 μμ | Απάντηση

  7. […] Τους συγχωρώ & τους αγαπώ! Κατηγορίες: Uncategorized — simela @ 6:40 πμ Μου λέει φίλος στο Facebook ότι ντρέπεται να βλέπει τον πατέρα του στην κατάντεια του να πίνει και να μεθά και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλά αυτός ο φίλος να διαβάσει το κείμενό μου αυτό! […]

    Πίνγκμπακ από Τους συγχωρώ & τους αγαπώ! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Αύγουστος 3, 2009 @ 6:40 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

