ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 17, 2009

Δώσε για να λάβεις…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:12 πμ

Οι τακτικοί αναγνώστες θα θυμούντε τα netdating sites όπου είχα δηλωθεί κάποτε για να «βρω γαμπρό»!!!
Ε, λοιπόν, σε αυτές τις σελίδες έχει καιρό να μπω εκτός κι αν έρθει κάποιο μήνημα, το οποίο έρχεται πρώτα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, και από περιέργεια μπαίνω να δω ποιός το έστειλε.

Έχει φάση να διαβάζεις διάφορα προφίλ! Από τον τρόπο περιγραφής του ατόμου του και μόνο αντιλαμβάνεσαι πόσο λείπει η φαντασία και η ελευθερία έκφρασης και είναι τόσο, μα τόσο κρίμα!
Διότι όταν βλέπω ένα προφίλ να αρχίζει κάπως σαν «είμαι ένας έντιμος, πιστός, ειληκρινής κλπ.κλπ.κλπ» το κλείνω – Έχω λάβει ήδη το μύνημα – Φτώχια στην έκφραση και επομένως φτώχεια και στην σκέψη!
Αυτά μαζί πάνε… narrow minds όπως θα το έλεγαν και οι αγγλόφωνοι κι εγώ χρειάζομαι το αντίθετο, τα open minds, την ανοιχτομυαλοσύνη!
 Ναι, ίσως και να κάνω λάθος που κρίνω γρήγορα αλλά το ένστικτό μου μέχρι τώρα μ’ έχει ξεγελάσει από σπάνια μέχρι ποτέ και σ’ αυτό εμπιστεύομαι όσο σε τίποτα άλλο!

Υπάρχει ένα άτομο, λοιπόν, σ’ ένα από αυτά τα sites, και εδώ ήθελα να καταλήξω, που κυκλοφορεί μ’ ένα nick name που ποτέ δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι άντρας – Ω, ναι, πολλές είναι και οι γυναίκες εκεί…
Το άτομο αυτό μου στέλνει συχνά κάτι σαν καρτούλες με όμορφα μηνυματάκια και στα mail του αναφέρεται συνεχώς στο χαμόγελό μου!
«Να χαμογελάς πάντα» μου λέει συνεχώς αφού στις φωτογραφίες που έχω εκεί το χαμόγελό μου το έχει δει επανηλλημένα!!!

Μου λέει και το άλλο: Είναι αδύνατον να ξέρεις αν αυτά που ο καθένας γράφει στο προφίλ του είναι αλήθειες αλλά στο δικό σου προφίλ αισθάνομαι την ειληκρίνια με όλο του το μεγαλείο!

Παιδιά μήπως για να εμπιστευτείς τον άλλον πρέπει πρώτα να είσαι ειληκρινής και εμπιστευτικός ο ίδιος;
Διότι ο τύπος αυτός ούτε καν φωτογραφία έχει στο προφίλ του αλλά ούτε και γράφει κάτι για τον άτομό του! Γιατί; Πώς περιμένεις και απαιτείς να εμπιστευτείς κάποιον όταν ο ίδιος δεν δίνεις κάτι από τον ευατό σου, κάτι να σ’ εμπιστευτεί ο άλλος;

Για να συνέλθουμε βρε παιδιά… μην απαιτούμε κάτι που οι ίδιοι δε δίνουμε!!! Έλεος!!!

vitrock 017

Νυστάζω τώρα… βγάζω τη ρόμπα, βάζω μαγιώ και αράζω στο μπαλκόνι και  ίσως με πιάσει και ο ύπνος…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

