ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 12, 2009

Προφέσορας θε να γίνω…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:16 μμ

osho  scott gerson  shakti  deepak  steven reiss

Τα 5 βιβλία, μεταφρασμένα όλα στην σουηδική γλώσσα,  βρίσκονται ήδη στο σπίτι μου!
1- Του Osho το «Creativity – Unleasing the Forces Within» (κάποτε είχα διαβάσει ένα μικρό κείμενο απ’ αυτόν και μ’ άρεσε, θυμάμαι, η τρέλα του)
2- Του Scott Gerson το «Ayurveda – the Ancient Indian Healing Art» (κάτι λίγα ξέρω για την διατροφή αλλά θέλω να δω και για την ολιστική θεραπεία της Ayurveda)
3- Της Shakti Gawain το «Creative Visualization» (οι εικονοπλασίες βοηθούν, το ξέρω…)
4- Του Deepak Chopra το «Boundless Energy» (να δω πόσο απεριόριστη και απίθμενη είναι η ενέργεια του ανθρώπου αν και ξέρω ήδη ότι αυτό ισχύει!)
5- Του Steven Reiss το «Who Am I – The 16 Basic Desires» (είμαι περίεργη να δω κι εγώ ποιά είμαι…)

Τα χαλάκια, όμως, αυτό για Yoga και αυτό με τα 6000 καρφάκια, κι όχι με τα 2000 που έγραψα στην πρηγούμενη ανάρτηση, ακόμα δεν έφτασαν αλλά θα φτάσουν και αυτά…

Κι έχω τώρα δουλειά… Πολύ διάβασμα… Και όταν τα διαβάσω όλα αυτά τα βιβλία θα γίνω, μάλλον, κι εγώ ένας προφέσορας 🙂

Από ποιόν ν’ αρχίσω αλλήθεια;

Στις φωτογραφίες οι συγγραφείς όπως τους έχω με τη σειρά

1 σχόλιο »

  1. […] Από τα πέντε καινούργια μου βιβλία, και αφού “γκαστρώθηκα” από τον Deepak Chopra, ξεκίνησα […]

    Πίνγκμπακ από Ανατριχιαστική ιστορία… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιουνίου 17, 2009 @ 1:37 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

