ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 11, 2009

Shakti για μαζώχες…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:45 μμ

yoga-tt-1

Από αύριο αρχίζω yoga με βοήθεια αυτό το πράμα!
Απλό δεν σας φένεται; Εμένα μια χαρά μου φένεται και ψάχνω τώρα να βρω στο διαδύκτιο και το ανάλογο χαλάκι μη σπάσει κανένα κοκκαλάκι πάνω στα σανίδια στο σαλόνι του σπιτιού μου!
Τώρα, βέβαια, κάποιες απ’ αυτές τις ασκήσεις, 2 ή 3, δε νομίζω να μπορώ να τις κάνω αλλά θα τις προσπαθήσω και ψάχνω επίσης και αυτό το χαλάκι με καρφάκια πάνω:

Shaktimattan

Shakti λέγεται κι έχει πάνω γύρω στα 2000 μικρά καρφάκια… Ξαπλώνεις πάνω, λέει, και αισθάνεσαι βασιλιάς αν και κάποια λεπτά στην αρχή πονάς αλλά ο πόνος περνά και αισθάνεσαι θεός…
Άλλος θα έλεγε ότι μόνο οι μαζώχες θα έκαναν κάτι τέτοιο αλλά ότι και να λέει ο άλλος εγώ σκέφτομαι να το δοκιμάσω…
Αύριο θα προσπαθήσω επίσης να φέρω και κάποια βιβλία που βρήκα στο διαδύκτιο που είναι ελαφρώς μεταχειρισμένα και επομένως πολύ πιό φτηνά…
Ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε και με yoga – Όχι πως δεν το έχω κάνει και παλαιότερα αλλά αποφάσισα να το κάνω και στο σπίτι και μόνη αφού υλικό υπάρχει και στο διαδύκτιο και σε βιβλία και δεν χρειάζεται καθόλου να πληρώνεις και για τέτοια! Όρεξη να υπάρχει και όλα τα βρίσκεις τζάμπα! Αυτή είναι η δική μου η εμπειρία!

Καλή μου επιτυχία λοιπόν!

1 σχόλιο »

  1. […] να αποκτήσει λεφτά και τώρα, μέσα σε δυόμισυ χρόνια, το χαλάκι αυτό με τα 6000 πλαστικά καρφάκια πωλείται και σε άλλες χώρες! Νά οι καλές εμπορικές […]

    Πίνγκμπακ από Event, χαλάκι & 2 αδελφές « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Αύγουστος 16, 2009 @ 3:23 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

