ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 4, 2009

Με έξω καρδιά τουρίστες…

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:20 πμ

Με κανονικό βάδην κάνω μια βαρβάτη ώρα για να φτάσω στον κήπο/μπαξέ μου που πολλάκις έχω γράψει γι αυτόν και που βρίσκεται στο κέντρο της Στοκχόλμης!
Δεν περπατώ, βέβαια, κάθε φορά που πηγαίνω εκεί αλλά το κάνω αρκετά συχνά και χθες που το έκανα, απλά για να δω την εξέληξη των ιστορικών φυτών αφού πότισμα δεν χρειάζονταν λόγω μεγάλων βροχών, είχα αποφασίσει μετά να περπατήσω κάποια απόσταση ακόμα πριν πάρω το τρένο για το σπίτι!
Και κάπου εκεί, στο νότιο μέρος της Στοκχόλμης, ακούω από μια παρέα να διαφωνούν στα ελληνικά  χαζεύοντας έναν τουριστικό χάρτη…

Συχνά συμβαίνει να συναντώ έλληνες, κυρίως στην παλιά πόλη:
VÅR-VÅR 021

….. που από απόσταση ακόμα τους κόβω για τουρίστες! Και λόγω περιέργειάς μου έχω μιλήσει και με πολλούς! Μια φορά, μάλιστα, έχω δει εκεί κι έναν καθηγητή μου από το γυμνάσιο Κάτω Πορροίων Σερρών! Πόση χαρά ένοιωσα βλέποντάς τον άσχετα αν με μιας δεν θυμήθηκα το όνομά του… Ούτε και τώρα θυμάμαι πώς τον λένε!

Ωστόσο, και λυπάμαι που το λέω, τους έλληνες τουρίστες τους βρίσκω πολύ επιφυλακτικούς, φοβισμένους και κρύους κι όχι έξω καρδιά όπως βρήκα την χθεσινή παρέα, την Βάννα, τον Αποστόλη και τον Δημήτρη:
vana-dimitris 021

Γύρω στις 4 ώρες ήμασταν μαζί περπατώντας και συζητώντας και ψάχνωντας να πιούμε μια μπύρα καταλήξαμε στο Victoria, στον βασιλικό κήπο στο κέντρο της πόλης! Σ’ αυτό το συγκεκριμένο μαγαζί είχα να μπω από τότε που ήμουν και νέα και ωραία, γιατί τώρα είμαι μόνο ωραία όπως λένε και οι σουηδοί…

Περάσαμε φανταστικά σαν να γνωριζόμασταν από χρόνια και το ότι τα παιδιά ήταν έξω καρδιά ίσως ωφείλεται στο γεγονός ότι συνεχίζουν να είναι έλληνες! Απ’ αυτούς τους έλληνες που δεν γουστάρουν την οργανωμένη και μεθοδική Σουηδία αλλά που προτιμούν το χάος και το αλλαλούμ της Ελλάδας…
Τι να πω; Εγώ γουστάρω και την έξω καρδιά αλλά και το οργανωμένο σύστημα, όπου όλα λειτουργούν ρολόι, και δεν ξέρω πού να τα βρω για να ζήσω τα υπόλοιπά μου χρόνια…

5 Σχόλια »

  1. poli ??opea kanis simela mou goustaro filakia

    Σχόλιο από sofia — Ιουνίου 4, 2009 @ 10:20 πμ | Απάντηση

  2. να ‘σαι καλά σοφία μου, ακόμα να βρεθούμε….
    μόλις στρώσει ο καιρός θα πάμε στον μπαξέ, οκ;
    κανόνισε κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα, αν βοηθήσει ο καιρός γιατί σπιτάκι δεν έχει εκεί για να προστατευτούμε σε περίπτωση βροχής…

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 4, 2009 @ 11:17 πμ | Απάντηση

  3. […] παρέας που έχω γράψει και στην προηγούμενη ανάρτηση, αλλά και σε άλλη, ήθελα να δώσω συγχαρητήρια και λυπάμαι που μου […]

    Πίνγκμπακ από Συγχαρητήρια στη Βάνα « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιουνίου 9, 2009 @ 11:35 μμ | Απάντηση

  4. […] μετά, αν και κάπως αργά, να καθήσουμε για μια μπύρα! Βρήκαμε ένα μαγαζί, το Victoria, το οποίο εκείνη την ώρα έκλεινε αλλά έξω είχαν ένα […]

    Πίνγκμπακ από ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιουνίου 10, 2009 @ 8:34 πμ | Απάντηση

  5. […] μετά, αν και κάπως αργά, να καθήσουμε για μια μπύρα! Βρήκαμε ένα μαγαζί, το Victoria, το οποίο εκείνη την ώρα έκλεινε αλλά έξω είχαν ένα […]

    Πίνγκμπακ από Μαγικό τσιγάρο & Victoria « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιουνίου 10, 2009 @ 9:01 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

