ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 30, 2009

No job no food…

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:44 πμ

Πάω σε λίγο να προυπαντήσω το Λινάκι που έρχεται από το Όσλο για να περάσουμε μαζί ένα σαββατοκύριακο που, όπως φένεται, θα είναι τέλειο αφού αυτή τη στιγμή το θερμόμετρό μου δείχνει 20 βαθμούς υπό σκιάν.

Ωστόσο, εκτός από τις κηπουρικές δουλιές  που την περιμένουν, που και το γνωρίζει και το επιθυμεί και η ίδια, της έχω άλλη μια δουλιά και θυμήθηκα, έτσι, τον πατέρα μου που έβαζε σε δουλιά όλους όσους μας επισκέπτονταν!΄

Αν ήταν να πάμε σε χωράφι για κάποια δουλιά έπαιρνε μαζί μας και τον επσικέπτη με το επιχείρημά του, που είχε γίνει κι ένα είδος σαρκαστικού ορόσημου στην οικογένεια Μελετλίδη «Όποιος δεν δουλεύει σ’ αυτό το σπίτι δεν τρώει…..»
Στενοχωριόμουν όταν τον άκουγα τότε να το λέει, θυμάμαι, ενώ εγώ έβλεπα άλλα θετικά! – Έβλεπα την παρέα του επισκέπτη μας σαν θετικό και σαν κάτι το διαφορετικό στην συνηθισμένη και μονότονη καθημερινότητά μας…

Το άλλο γεγονός της χρονιάς είναι ότι χθες, πολύ ξαφνικά και τελείως απροετοίμαστη, έπρεπε να οδηγήσω αμάξι κάτι που δεν έχω κάνει επί 11-12 χρόνια, θαρρώ!
Αλλά παρά τις αμφιβολίες μου αν τα κατάφερνα, κυρίως στο κέντρο της Στοκχόλμης που συνεχώς κατασκευάζουν νέους δρόμους και παραδρόμους, όλα πήγαν μια χαρά σαν να οδηγούσα καθημερινά επί 12 χρόνια!

2 Σχόλια »

  1. ο μπαμπας μου το λεει ,απο αυτα που τσαπισες……τα πεταω και δεν τα περνω,οχι οχι κοριτσι μου πλακα εκανα δεν θα το ξανα πω ,αλλο δεν το ειπε,οσο για το αμαξι και το ποδηλατο δεν ξεχνιεται…….

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Ιουνίου 2, 2009 @ 4:18 μμ | Απάντηση

  2. χα χα χα…
    ναι, το έχει πει και σε μένα παλιά που μου ‘δινε ζαρζαβάτια…
    καλά έκανες και τα πέταξες να καταλάβει ότι όλοι δεν το εκλαμβάνουν όπως αυτός όσο καλοκάγαθη και γεναιόδωρη κι αν είναι η προσφορά του!

    Σχόλιο από simela — Ιουνίου 2, 2009 @ 4:37 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

