ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 25, 2009

Είμαι Ανώμαλη;

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:58 πμ

Το «χιόνι»  συνεχίζει για τρίτη μέρα τώρα και δεν θυμάμαι αν έχουμε δει τέτοιο φαινόμενο άλλα χρόνια με τα ραδικολούλουδα…
Ούτε την πόρτα να ανοίξεις μπορείς τώρα, μάλιστα, που κάνει και φανταστικές μέρες και που στο μπαλκόνι μου είναι όνειρο να κάθεσαι και να λιάζεσαι!
Αλλά και να διαβάζεις τον Deepak Chopra που μου θιμίζει το έτος 2000 που θύμωνα όταν διάβαζα τα χρονογραφήματα στην εφημερίδα «Metro International» που διανέμεται δωρεάν στο metro της Στοκχόλμης!
Θύμωνα επειδή έβλεπα ότι άλλοι πήραν τις σκέψεις μου και τις έκαναν χρονογράφημα που έχουν κιόλας  δημοσιευτεί!
Λίγους μήνες  αργότερα  δημοσιεύονταν δικά μου χρονογραφήματα στην αντίστοιχη εφημερίδα στην Αθήνα και μέχρι τότε δεν είχα ιδέα ότι οι «τρύπλες μου»  στην γραφή ήταν ωραίες! Αλλά και τα βιώματά μου…
«Βιωματικά να γράφεις… πάντα βιωματικά» μου ‘λεγαν τότε οι αρχισυντάκτες και δεν καταλάβαινα τι στην ευχή έβρισκαν στα βιώματά μου! Σιγά τα βιώματα, σκεφτόμουν, θυμάμαι!

Τώρα θυμώνω με τους συγραφείς Deepak Chopra, Louise Hey κλπ. επειδή αυτά που γράφουν αυτοί είναι δικές μου απόψεις! Είναι σκέψεις που επί χρόνια κάνω  και που καιρό τώρα με βασανίζουν δίχως εύκολα να βρίσκω  ανταπόκριση από άλλους διότι ποιός με θεωρεί ΝΟΡΜΑΛ αν εγώ ισχυριστώ ότι ακόμα και την ηλίκία μας μπορούμε να αλλάξουμε με τον τρόπο που σκεφτόμαστε και με τη ζωή που κάνουμε και αντί για 55 χρονών πχ. που είμαι εγώ τώρα να γίνω 45! Ή και 40! Και ότι τα περισσότερα από αυτά που οι άλλοι θεωρούν νορμάλ εγώ να τα θεωρώ ανώμαλα! Και πολλά πολλά άλλα αλλά φεύγω τώρα για μασάζ!

1 σχόλιο »

  1. ΟΛΟ ΓΙΑ ΜΑΣΑΖ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΡΜΑΡΑ ΣΟΥ …..

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαΐου 30, 2009 @ 8:53 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

