ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 24, 2009

Outfit και Χιόνι!

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:36 μμ

Χτύπησα χθες την πόρτα στην διπλανή να ρωτήσω τι γίνεται με τα τρυπάνια που εκτός από τους τοίχους τους τρυπούν και τ’ αυτιά μου και τα μαστόρια υποσχέθηκαν ότι ακόμα μισή ώρα θα ενοχλήσουν σήμερα και μετά τέλος! Και σήμερα, πριν ακόμα αρχίσουν, ντύθηκα βιαστικά να πάω προς το πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης!
Συχνά κάνω τις αποδράσεις μου προς εκείνη την πλευρά, και σε κάποια στιγμή που σκύβω κάτω με βλέπω σ’ αυτή  τη φάση:
liljeknonv 019
Το outfit της ημέρας, που λένε στην μοντέρνα γλώσσα!
Τα βλέπετε τα χάλια; Με την βιασύνη έβαλα διαφορετικά παπούτσια και όταν το αντιλήφθηκα ήμουν ήδη πολύ μακριά για να τρέξω σπίτι ν’ αλλάξω!
Σιγά μη πήγαινα! Αν ήταν κίτρινο το ένα και πράσινο το άλλο ίσως πήγαινα αλλά ούτε και αυτό είναι σίγουρο!
Εδώ άλλοι το κάνουν εσκεμμένα και τι έγινε αν εγώ το έκανα κατά λάθος;

liljeknonv 020  liljeknonv 022
Λίγη ξεκούραση με διάβασμα Deepak Chopra, άλλος ένας σπουδαίος πνευματικός στοχαστής, και με το αποτέλεσμα της σημερινής απόδρασης να καμαρώνει…
Τα μάζεψα για μια γιαγιούλα που τα λατρεύει αλλά με τα χάλια της γειρατειάς δεν μπορεί να βγει να μαζέψει! Όχι μόνο τα μάζεψα αλλά θα τα μαγειρέψω, κιόλας, και μετά θα της τα πάω…
Όχι πως δεν αρέσουν και σε μένα! Με σαλιγγάρια έχει γεμίσει η πεινασμένη παιδική μας κοιλιά πολλάκις αλλά για μένα έχω μαζέψει νωρίτερα και αυτά είναι της Χρύσας!
Εσείς τα τρώτε; Ή τα τρώς ή τα σιχαίνεσαι (ή τα λυπάσαι) αυτά κι εγώ τα τρώω και με μεγάλη όρεξη και με διάθεση! Είναι και αυτά μια από τις καθαρές τροφές της μεγάλης και γενναιόδωρης Φύσης μας αλλά ο καταναλωτής προτιμά αυτά που βλέπει στην τηλεόραση και στα ράφια του σούπερ μάρκετ κι ας είναι εκείνα με χημικά και ορμόνες…

Κατα τ’ άλλα έχουμε και χιόνι αυτές τις μέρες με χοντρές πυκνές χιονονυφάδες… Όχι απ’ το χιόνι που ξέρουμε αλλά απ’ αυτά εδώ:
liljeknonv 016

Τα άνθη από τα ραδίκια μας έχουν γεμίσει την ατμόσφαιρα με τούφες που αιωρούνται παντού και όταν τρώω στο μπαλκόνι, όσο κι να προσπαθώ να τις αποφύγω, καταπίνω και από καμμιά…
Δεν πειράζει, τις λέω, θα σας χωνέψει κι εσάς το μέσα σύστημά μου…

12 Σχόλια »

  1. κοχλίδεα που εσέρευεν από την Σουηδίαν,
    αν τρώει΄ατα θά πρίσκεται, θα φτάει βουδί κοιλίαν.

    Γιατί, τά κοχλιδόπα σου, αν κ΄ είν΄α σήν πατρίδαν,
    τρανήν εφτάγνε αντίδρασιν, ούς την κω–τρυπίδαν…

    Σχόλιο από vripol — Μαΐου 24, 2009 @ 8:16 μμ | Απάντηση

  2. Κάτι ξέρουν οι κρητικοί από σαλιγκάρια.
    Χοχλιούς τα λέμε εμείς. Αν, δε, γίνουν «μπουμπουριστοί» είναι το κάτι άλλο.
    Αρχίσαμε και τα μπάνια μας εδώ!
    Φιλιά από Ρέθυμνο

    Σχόλιο από Φωτεινή — Μαΐου 24, 2009 @ 9:31 μμ | Απάντηση

  3. vripol καιρός να εκδώσεις ένα βιβλίο με ποντιακά ποιήματα!!!
    dont you think?

    και βουδή κοιλία εγώ κι επείκα…. και ντο πολλά πα τρώατα!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 24, 2009 @ 9:35 μμ | Απάντηση

  4. φωτεινή μια φορά μόνο είχα την τύχη να φάω χοχλιούς στην κρήτη και μ’ άρεσαν τόσο που το θέλω τόσο πολύ να ξαναφάω!
    τώρα τι σημαίνει «μπουμπουριστοί» δεν ξέρω κι αν ξανάρθεις εδώ μας το εξηγείς!
    μήπως τηγανητοί;

    τηγανητούς τους έχω φάει εγώ, αν θυμάμαι καλά….

    φιλιά στο ρέθυμνο… αν και έχω αδελφή εκεί έχω καιρό να το επισκεφτώ!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 24, 2009 @ 9:40 μμ | Απάντηση

  5. «Xοχλιοί μπουμπουριστοί» είναι οι τηγανητοί, αλλά με ιδιαίτερο τρόπο.
    Αδελφή στο Ρέθυμνο; Πώς; Πού;
    Φιλιά

    Σχόλιο από Φωτεινή — Μαΐου 25, 2009 @ 4:18 πμ | Απάντηση

  6. φωτεινή αν καμιά φορά βρεθώ στα μέρη σας με χρωστάς μια «χοχλιούς μπουμπουριστούς» αλλά φτιαγμένη από τα χεράκια σου που ξέρω ότι είναι ευλογημένα 🙂

    η αδελφή μου μένει σε χωριουδάκι…
    πριν μερικά χρόνια ερωτεύτηκε έναν δικό σας και παρέμεινε στα μέρη σας!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 25, 2009 @ 8:17 πμ | Απάντηση

  7. βαι βαι …ευτυχως δεν φορουσε ενα κοκκινο και πρασινο παπουτσι δεν το καταλαβαν ,θα νομιζαν οτι ετσι ειναι η μοδα….

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαΐου 25, 2009 @ 9:44 πμ | Απάντηση

  8. ότι θέλουν ας κατάλαβαν… δικαίωμά τους!
    εμένα, πάντως, καθόλου δεν μ’ ενόχλησε το γεγονός…μια χαρά πήγε η μέρα μου και αυτό έχει σημασία!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 25, 2009 @ 9:52 πμ | Απάντηση

  9. Συμέλα μου,
    πολύ ευχαρίστως να σε ταίσω χοχλιούς μπουμπουριστούς, αλλά όχι από τα χεράκια μου, γιατί αυτά δεν είναι για κουζίνα. Ξέρω πολύ καλές ταβερνούλες, με υπέροχα κρητικά φαγάκια και είναι και ξεκούραστα.
    Πτήσεις τσάρτερ γίνονται καθημερινά για Κρήτη, άρπαξε μια στη τύχη, κι έλα. Με μεγάλη χαρά θα σε ξεναγήσω.

    Σχόλιο από Φωτεινή — Μαΐου 25, 2009 @ 2:33 μμ | Απάντηση

  10. φωτεινή ωραία η πρότασή σου και καλοσυνάτη!!!
    και, ξέρεις, ελεύθερη, ανεξάρτητη και ψιλοτρελή κάνω κάτι τέτοια εγώ αν και για την ώρα υπάρχουν κάποιες μικροδεσμεύσεις.
    αργότερα, όμως, δεν ξέρεις τι γίνεται…

    πάντως προτάσεις σαν κι αυτήν με συγκινούν ιδιαίτερα!!!

    είδωμεν φωτεινή, είδωμεν, και σε υπέρευχαριστώ!!!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 25, 2009 @ 9:37 μμ | Απάντηση

  11. […] γέμισαν τα σπίτια και τα μπαλκόνια! Και δεν ήταν μόνο από τα άνθη των ραδικιών αλλά και από κάποια δένδρα που δεν γνωρίζω ούτε το […]

    Πίνγκμπακ από Αλλού εγώ αλλού αυτά! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 28, 2009 @ 2:03 μμ | Απάντηση

  12. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΒΑΚΙΑ; ΑΛΛΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ,ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΕΡΓΙΚΟΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ…

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαΐου 30, 2009 @ 9:01 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

