ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 22, 2009

Βοήθειαααα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:43 πμ

BLACK_AND_DECKER_12V_HIGH_PERFORMANCE_DRILL_HPD1202KFΜου το ‘πε η γυναίκα, δε λέω! Μου ‘πε η γειτόνισσά μου ότι από τις 20 του Μάη, και για δύο ευδομάδες, τα σαββατοκύριακα και τα απογεύματα/βράδυα θα γίνονται κάποιες ανακαινήσεις στο διαμέρισμά της και καλά είναι να το έχω υπ’ όψην…
Και ακούω τώρα από δίπλα τα black and decker, και τα τοιαύτα, σαν να ‘ναι μέσα στο σαλόνι μου διότι είναι γιορτή από χθες εδώ και οι μάστορες δουλεύουν στα φουλ τους!

Μπορείς να κάνεις διαφορετικά; Να πεις ΌΧΙ κυρά μου εγώ δεν αντέχω τέτοιους κουραστικούς ήχους και φασαρίες και θέλω την ησυχία μου; Δεν γίνεται, βέβαια, και πάλι καλά που με ειδοποίησε!
Αν και εδώ ειδοποιούμε ακόμα κι όταν πρόκειται να κάνουμε ένα γλέντι για να το ξέρουν οι γείτονες να μην καλέσουν καμιά αστυνομία σε περίπτωση που κάποιος πάνω στο τσακίρ κέφι τραγουδήσει μεγαλόφωνα ή πάνω σε κανένα ζειμπέκικο σπάσει κανένα πιάτο … (πλάκα κάνω, το σπάσιμο των πιάτων οι σουηδοί δεν μπορούν με τίποτε να το συλλάβουν αλλά αυτοί κάνουν άλλα «χαζά» πάνω στα κέφια τους)

Και τώρα ούτε τις σκέψεις μου μπορώ ν’ ακούσω  και λέω να τα κλείσω όλα και να την κάνω πάλι αν και με συνεφιές σήμερα… να περπατήσω πάλι και να καταλήξω κάπου αλλού μέχρι να βραδυάσει!

Αυτά τα πολύ λίγα για την ώρα… φεύγω πριν σπάσουν τα τύμπανα στ’ αυτιά μου!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

