ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 21, 2009

1 οκ, 2 οκ αλλά 3 ώρες;

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:20 μμ

skärholmen-etc 006  skärholmen-etc 023

Είχα αποφασίσει να περπατήσω σήμερα σε άγνωστους δρόμους και προς άγνωστη κατεύθυνση! Και να θέλεις να χαθείς δεν χάνεσαι αφού πάντα κάποια στιγμή καταλήγεις σε γνωστούς δρόμους και σε γνωστά μέρη!
Κι ύστερα από πάνω από μιάμισυ ώρα περπάτημα, με ένα σωρό χρώματα και ευωδίες γύρω μου, είδα από μακριά τον τύπο που ψάρευε κι είπα να τον πλησιάσω να τα πούμε…
Ποιός ξέρει τι θα πάρω, σκέφτηκα! Αν μη τι άλλο κάποιο θέμα για εδώ αλλά δυστυχώς ο τύπος δεν ήξερε ούτε καν την λέξη «γειά σου» στα σουηδικά!
Polski – polski έλεγε και κατάλαβα ότι πρόκειται για πολωνικής καταγωγής…

Κάπου μετά από αυτόν, και αφού ήξερα ότι βρισκόμουν στο Mälaren γι αυτούς που ξέρουν απο Στοκχόλμη, είχα πάρει την απόφαση να συνεχίσω το περπάτημα για το Skärholmen, ένα νότειο προάστειο αρκετά μακρία από τη Στοκχόλμη αλλά θα χρειαζόμουν το λιγότερο άλλη μισή ώρα!

Ρώτησα τη Συμέλα αν άντεχε, ΟΚ, είπε αυτή και ξεκίνησα με θάρρος και νέα δύναμη!

skärholmen-etc 035

Αλλά σ’ αυτό το σημείο ξαφνικά ο ένας δρόμος έγινε τρεις!
Τι να κάνω; Δεν ήθελα να διαλέξω λάθος δρόμο για να αναγκαστώ μετά να γυρίσω… Είχα ήδη περπατήσει πολύ ώρα και δεν θα άντεχα να κάνω λάθος και αποφάσισα να καθίσω στο παγκάκι και να περιμένω κάποιον να ρωτήσω για τον σωστό δρόμο!

Κι ήρθε μια κυρία που δυσκολεύτηκα να προσδιορίσω αν ήταν μικρότερη ή μεγαλύτερή μου αλλά που προθυμοποιήθηκε να περπατήσουμε παρέα μια και η ίδια είχε τον ίδιο προορισμό!

skärholmen-etc 043 

Περπάτησα 3 τέταρτα ακόμα με την Birgitta που το Νοέμβριο έχει επιστρέψει από την Αμερική όπου έχει ζήσει 40 ολόκληρα χρόνια!
Κι όχι σε καμιά Νέα Υόρκη ή Σικάγο κλπ! Όχι, δηλαδή, σε μέρη που συνήθως ζουν οι ευρωπαίοι που ψάχνουν την τύχη τους στην Αμερική αλλά σε μέρη όπως Nebraska, Colorado, Virginia κλπ., και στο Maryland!
«Α, εκεί έχω κάνει κι εγώ», φώναξα θριαμβευτικά… Όντως έχω επισκευτεί συγκενείς μου εκεί επανειλημένα και χάρηκα που άκουσα να αναφέρει κι ένα γνωστό μέρος!

«Και τι σου ‘χει κάνει να επιστρέψεις στη χώρα σου… Λες μια μέρα να επιστρέψω κι εγώ στο χωριουδάκι μου» ρώτησα θαρρείς και απ’ αυτήν περίμενα την λύση!
«Ε, έχω κουραστεί εκεί πέρα αλλά να σου πω, στο χωριό μου, στο Lidköping, ίσως δε θα τα κατάφερνα να επιστρέψω αλλά στη Στοκχόλμη έχεις πολλά να ασχοληθείς και αν και στο χωριό σου υπάρχουν ενδιαφέροντα πράγματα γιατί όχι» απάντησε αυτή!
Πού να ‘ξερε η κυρία ότι στο χωριό μου έχει 100 με 150 ανθρώπους ενώ στο δικό της, στο κάτω – κάτω, έχει και 25000 κατοίκους και της το ΄πα!
«Α, δεν έχει σημασία! Ενδιαφέροντα μπορεί να υπάρχουν παρόλα αυτά..» είπε!
Να ‘χει δίκαιο;  Είδωμεν!

Συνολικά περπάτησα σχεδόν 3 ώρες και αισθάνομαι να πονούν και τα πόδια και οι γάμπες και τα μπούτια μου και για μερικές μέρες το ποδοσύστημά μου μάλλον θα κάνει απεργία…

5 Σχόλια »

  1. Kαταρχην εισαι σε καλο δρομο.Να περπατησεις και αυριο εστω μιση ωρα για να μη πιαστεις.Προσοχη στα παπουτσια.Μολις γυρισα απο Σιφνο.Φιλια.Καληνυχτα.

    Σχόλιο από Soula — Μαΐου 21, 2009 @ 9:35 μμ | Απάντηση

  2. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ ,ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΣΟΥΝΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΕΚΕΙΝΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ,ΟΣΟ ΤΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ …..ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΕΣ;

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαΐου 22, 2009 @ 7:09 πμ | Απάντηση

  3. soula μου θέλω δε θέλω θα βγω για περπάτημα και σήμερα…
    σίφνο ε; ωραία, μπράβο σου! χαίρομαι με τα ωραία σου! φιλάκια

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 22, 2009 @ 7:48 πμ | Απάντηση

  4. Ξένια μη φοβάσαι, η θεία σου δεν χάνεται ποτέ! είπαμε, και να θέλουμε να χαθούμε δεν μπορούμε!
    μακάρι κάπου – κάπου να χανόμασταν διότι μόνο τότε θα αναγκαζόμασταν να ψάξουμε για νέους δρόμους καθώς οι παλιοί πολλές φορές με την ρουτίνα της ζωής καταντούν άχαροι και άχρωμοι…

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 22, 2009 @ 7:54 πμ | Απάντηση

  5. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ(ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ) ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΤΟ ΣΤΗ ΜΙΑ ΩΡΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΣΟ ΠΕΡΠΑΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΛΑ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΣΧΟΛΗΘΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΚΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Κ.Λ.Π.ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ.ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΗ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΜΑΣ. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ!ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    Σχόλιο από ioanna — Μαΐου 22, 2009 @ 8:26 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

