ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 18, 2009

Θολούρα & έμπνευση…

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:21 μμ

P5180095 

Η βαλίτσα συνεχίζει να χάσκει στο χωλ και μετά το πρόσφατο ταξίδι μου στις Κυκλάδες ακόμα δεν μου ‘ρθε η διάθεση να την μαζέψω από εκεί ! Σαν να μην έχει αποτελειώσει την αποστολή του! Σαν να περιμένει ακόμα κάτι…

P5180097

Τα φυτά (τομάτες, πιπεριές και μελιτζάνες) που το Πάσχα έχει φέρει αδελφή μου από την Θεσσαλονίκη, και που πρόχειρα τα φύτεψα και τα φροντίζω στο σπίτι μου, ακόμα δεν τα έχω μεταφυτέψει στον κήπο!
Μέχρι και στους 4 βαθμούς κατεβαίνει η θερμοκρασία τα βράδυα και δε θέλω να είμαι ο βασανιστής τους μετακομίζοντάς τα εκεί για να υποστούν την παγωνιά της Σκανδιναβίας!
Περιμένω! Και μάλλον είχε δίκαιο ένας Έλληνας, το Πάχα που το γιορτάζαμε με αρνιά και γίδια, που μου ‘πε τον Ιούνιο να τα μεταφυτέψω γιατί αυτός είχε φυτέψει στον κήπο του λουλούδια, λέει, για 150 ευρώ και αυτά είχαν παγώσει!
Τον κορόιδεψα τότε και σκέφτηκα ότι μάλλον δεν ξέρει τι λέει αλλά φαίνεται πως είχε πολύ δίκαιο!
Αυτά, ωστόσο, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία μια χαρά μεγαλώνουν αγκαλιά όλα μαζί κι εδώ που τα λέμε ίσως και να θυμώσουν αν τα χωρίσω στην μεταφύτεψη!

Όσο για την αφεντιά μου εκεί που σήμερα ήμουν αραγμένη και χαλαρή στο μασάζ έφερα στο μυαλό μου εκείνο το κακόμοιρο παιδάκι που πριν 70 περίπου χρόνια το είχαν υοθετίσει και που με τον πρωτότοκο γιό του τώρα έχει διαμάχες, προβλήματα, φασαρίες, στενοχώριες… είχα θολώσει από έμπνευση κι έγραφα… στο μυαλό μου, βέβαια, έγραφα… ήθελα να σηκωθώ και ν’ αρπάξω ένα χαρτί και μολύβι να γράψω… τέλεια θα ήταν να είχα το λάπτοπ μαζί μου!
Είναι φύσει αδύνατον αργότερα να συντάξεις μια σκέψη που μόλις την έχεις σκεφτεί!
Άλλη σύνταξη όταν την σκέφτεσαι και άλλη όταν την ξαναφέρεις στο μυαλό σου μα δεν έχεις πάντα μαζί σου τετράδιο και μολύβι, ή λάπτοπ, να συντάσσεις σκέψεις… 
Κάτι σαν ένα βιβλίο έγραφα μου φάνηκε σήμερα!!! Μα και την ώρα του μασάζ;
Μπερδεύτηκα… κι ενώ άλλες φορές στο μασάζ κατάφερνα να διώχνω την κάθε σκέψη που μ’ επισκέπτονταν σήμερα αυτό μου στάθηκε αδύνατο!
«Χριστίνα αισθάνομαι δυνατή έμπνευση… θαρρείς και γράφω βιβλίο» είπα μέσα στη θολούρα μου στην κοπέλα που μου κάνει το μασάζ!
«Είμαι κι εγώ μέσα;» ρώτησε αυτή με άγνοια για την ταραχή που μια δυνατή έμπνευση μπορεί να προκαλέσει…

3 Σχόλια »

  1. A, ρε Simela, ποντιάρα.
    Και γω ποντία γαρ. Και γω έζησα στο εξωτερικό,σπουδές Γερμανία, αλλά ήθελα να γυρίσω Ελλάδα, δεν με σήκωνε το κλίμα τότε.
    Θα αναφερθώ στο προηγούμενο ποστ σου. Όταν αρρώστησα είπα. Έχει κ τα καλά της η αρρώστια, δεν θα προλάβω να γίνω σκ…γρια, το είδος που μισώ. Τώρα, βλέποντας την φωτό, κάνω μια έκπτωση. Ε, τέτοια γρια θα γινόμουν ευχαρίστως. Στο χέρι μας είναι αν θα γίνουμε εκνευριστικές σκ..γριες ή θα παραμείνουμε ενδιαφέροντα άτομα. Την έπιασες την άποψη που έχω για σένα κ για τον εαυτό μου.
    Φιλιά στην κρύα Σουηδία
    sundy

    Σχόλιο από sundy — Μαΐου 19, 2009 @ 8:13 πμ | Απάντηση

  2. μια καλημερα και απο μενα…

    κασι μια συνβουλη!!!

    παντα να εχεις ενα μολυβι και ενα τετραδιο μαζι σου….
    παντα χρειαζετε!!!

    καλο απογευμα

    Σχόλιο από zinaa kapa — Μαΐου 19, 2009 @ 11:45 πμ | Απάντηση

  3. zinaa kapa πριν τον κακρίνο είχα ένα μπλοκ στην τζάντα μου μονίμως – τις επιρροές από την ενημερότητα τις έβλεπα παντού και πάντα αλλά η ενημερότητα, πλέον, δεν με αγγίζει τόσο.
    ωστόσο, νοιώθω ότι άλλου είδους εμπνεύσεις με κυνηγούν τώρα – είδωμεν…
    ευχαριστώ για τη συμβουλή και να είσαι πάντα καλά!!!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 20, 2009 @ 11:34 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

