ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 17, 2009

Τι θα γίνω όταν γεράσω;

Filed under: Uncategorized — simela @ 2:52 μμ

tentomaΕσείς τι λέτε παιδιά; Τι αποσκοπείτε να γίνετε όταν γεράσετε γιατί μη μου πείτε ότι «γινόμαστε» κάτι μόνο όταν μεγαλώνουμε;
Πάντως, αν εσάς δεν σας ενδιαφέρει να γίνετε κάτι και στα γεράματα, όποτε κι αν είναι αυτά, εμένα μ’ ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα!
Εγώ, λοιπόν, όταν γεράσω θα γίνω ΚΑΤΙ άσχετα αν αυτή τη στιγμή δε γνωρίζω τι!

Αυτό δεν το γνώριζα ούτε και τότε που ήθελα να γίνω κάτι όταν μεγαλώσω διότι σε μένα αυτά προκύπτουν – Δεν τα προγραμματίζω!
Ένα «κάτι» μόνο προγραμμάτισα στη ζωή μου να γίνω κι έφαγα τότε τα μούτρα μου για να καταλήξω και στο νοσοκομείο…
Ήταν τότε που ήθελα να γίνω επιχειρηματίας αλλά δεν μ’ έβγαζαν τα πράματα εκεί! Τουλάχιστον όχι τότε αλλά ίσως με βγάλουν αργότερα!  
Δεν το γνωρίζω ούτε κι αυτό κι εδώ είναι το ενδιαφέρον! Το να μη ξέρεις τι θα γίνεις όταν γεράσεις, ή όταν μεγαλώσεις, περιέχει και το μυστικό της αγωνίας για δημιουργία και το ανά πάσα στιγμή ενδιαφέρον για τη ζωή και το μέλλον! 

Βέβαια, όταν μεγαλώνεις η κοινωνία σε πιέζει με το «άντε, πότε θα βρεις μια `σωστή` δουλειά… ο άλλος έγινε `αυτό` εσύ πότε θα γίνεις `εκείνο`» η δε οικογένεια σε πιέζει με το να περιμένει το φαγητό στο τραπέζι αλλά αυτά όταν γερνάμε, πλέον, δεν υπάρχουν!
Το οικονομικό μας είναι ήδη τακτοποιημένο (κι όσο και να ‘ναι αυτό μαθαίνουμε ν’ απλώνουμε τα πόδια μας σύμφωνα με το πάπλωμά μας), τα παιδιά μας στη ζωή τους και στο κουμάντο τους, κι εμείς στην ελευθερία μας επί τέλους να γίνουμε και να κάνουμε αυτό που πραγματικά ΘΕΛΟΥΜΕ!

Έτσι δεν είναι βρε παιδά;
Πάντως στον καναπέ με την τηλεόραση μπροστά και με το καλαθάκι μου δίπλα γεμάτο με φάρμακα από γιατρούς εγώ ΔΕΝ πρόκειται να γίνω κι όλα τ’ άλλα θα προκείψουν… ΑΜΗΝ!

9 Σχόλια »

  1. Λες να αποκτησω τετοια ελαστικοτητα οταν γερασω;Καλημερα!

    Σχόλιο από Soula — Μαΐου 18, 2009 @ 6:36 πμ | Απάντηση

  2. Σούλα μου εσύ κι αν δεν έχεις τις ικανότητες και τις προδιαγραφές για κάτι τέτοιο όταν τους δρόμους της Ελλάδος, αλλά και του εξωτερικού, τους έχεις κάνει κτήμα σου και τους τρέχεις σαν να ‘ναι η αυλή του σπιτιού σου… συνέχισέ το και θα δεις!
    μακάρι όλες να κάναμε αυτό που κάνεις εσύ!!!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 18, 2009 @ 7:12 πμ | Απάντηση

  3. ΓΙΑ ΣΟΥ ΣΥΜΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ .ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΦΑΝΤΑΖΩΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΑΠΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΑΣ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ. ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ, ΣΕΝΑ ΟΡΑΙΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ)ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΞΑΛΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.

    Σχόλιο από ioanna — Μαΐου 18, 2009 @ 9:13 πμ | Απάντηση

  4. ΣΩΣΤΑ, ΙΩΑΝΝΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΟΝΤΩΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ – ΑΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!
    ΑΛΛΑ, ΕΙΠΑΜΕ, ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΑ….
    ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ – ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΓΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΟΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 18, 2009 @ 10:47 πμ | Απάντηση

  5. Σημέλα, θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Σχετικά με αυτην αλλα και με τις προηγούμενές σου αναρτήσεις. Πιστεύεις ότι η ευτύχία ενός ανθρώπου είναι θέμα επιλογών μόνο ή συνδέεται και με τον τόπο στον οποίο διαμένει γεωγραφικά? Πίστεύεις ότι ειναι εύκολο για έναν άνθρωπο που μένει στην Ελλάδα μονίμως να ευτυχήσει? Μπορεί ένας Έλληνας μη δημόσιος υπάλληλος (!!) να πει » θα σκεφτομαι μόνο το παρόν, δεν θα με βασανίζει αυτό που με παραμονεύει άυριο στη γωνία και όσο για τα σημάδια του παρελθόντος στην ψυχή μου, ε αυτά τα διαγράφω δια παντός. Και… ναι, αγαπω τον εαυτό μου και κυρίως έιμαι χαρούμενος -η, που ανήκω στο ανθρωπινο είδος» ??
    Τήν ίδια έννοια έχει η λέξη «παρόν» σε μια ελληνική πόλη και την ίδια π.χ. σε μια Σκανδιναυϊκή? Που να ζήσει κανείς το παρόν? Υπάρχει τόπος να το στεγάσει? Με δύο λόγια πιστεύεις ότι διάφορα ωραία, κατά τα άλλα, βιβλία που δείχνουν τον δρόμο προς την ολοκλήρωση αφορούν και τον τρίτο κόσμο? Έχει κάποια αξία να διαβάζει τέτοια βιβλία ένας άνθρωπος από την Ουγκάντα ή από την Ελλάδα ?

    Σχόλιο από zwaki — Μαΐου 18, 2009 @ 1:32 μμ | Απάντηση

  6. zwaki, από καιρό ήθελα να σε ρωτήσω από πού, και γιατί, αυτό το nickname….
    πολλά τα ερωτήματά σου – ασφαλώς και δεν θα σου απαντήσω εδώ!
    θα ήταν κρίμα τέτοιες κουβέντες, σκέψεις, απόψεις να μη γίνουν ένα κείμενο, μια ανάρτηση, όπως το λες.
    αν και θα μπορούσαν και ολόκληρο βιβλίο να γίνουν… μιας και σήμερα ένοιωθα μια τρομερή έμπνευση για τέτοιο!
    i ll be back soon!

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 18, 2009 @ 6:41 μμ | Απάντηση

  7. Τίποτα ύποπτο δεν τρέχει με αυτό το όνομα! Σαφως και αλλιώς με βαφτισε ο παππάς, χεχε… αλλά ο άνθρωπος που με ξερει καλύτερα σε αυτόν τον πλανήτη μου κόλλησε αυτό το nick name το οποίο βέβαια το χρησιμοποιεί μόνο αυτός γιατί όπως καταλαβαίνεις, μια «αξιοπρεπής κυρία» δεν μπορεί να λέγεται ζωάκι! Βεβαια, δε σου κρύβω, ότι δε θα είχα και μεγάλο πρόβλημα ( που λέει ο λόγος…)αν με αποκαλούσαν και δημοσίως έτσι διότι δεν το θεωρώ πια βρισιά να σε αποκαλούν ζώο ή ζωάκι! Άλλη είναι η βρισιά κατά τη γνώμη μου…

    Σχόλιο από zwaki — Μαΐου 18, 2009 @ 8:28 μμ | Απάντηση

  8. […] μας να γίνουμε σαν την “γριά” της φωτογραφίας σ” αυτή την ανάρτηση και να γυμνάζουμε όχι μόνο το σώμα μας αλλά και το νου […]

    Πίνγκμπακ από Σκατογριά ή Σοφογριά; « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 20, 2009 @ 10:03 πμ | Απάντηση

  9. […] τον πλησίον σου; Το σχόλιο της zwaki στο κείμενό μου “τι θέλω να γίνω όταν γεράσω” θα ήθελα να απαντήσω και το παραθέτω όπως […]

    Πίνγκμπακ από Αγάπα τον πλησίον σου; « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 21, 2009 @ 2:46 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

