ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 11, 2009

Καραμανλής – Αβραμόπουλος

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:37 μμ

Για όσους αναρωτιούνται είμαι πίσω, στη Στοκχόλμη, από το Σάββατο και για πρώτη φορά την βαλίτσα μου την έχω ανοιχτή με τα ρούχα ακόμα μέσα….
Ακόμα δεν την έχω αδιάσει έτσι όπως κάνω άλλες φορές μετά το ταξίδι που μόλις φτάνω σπίτι την ίδια  κιόλας στιγμή τακτοποιώ τα πάντα!

Περνώ από δίπλα της 10-20 φορές τη μέρα και κάθε φορά που περνώ αναβάλλω την τακτοποίησή της σαν να μην είναι έτοιμη ακόμα …. σαν να έχει κάτι ακόμα να κάνει…. σαν να θέλει κάπου ακόμα να πάει…

Θα το παίξω έτσι να δω μέχρι πού θα πάει… Αν δεν έρθει η διάθεσή μου να την μαζέψω από εκεί δεν πρόκειται να την κουνήσω και βλέπουμε πού θα καταλήξουμε…

Κατά τ’ άλλα μου τηλεφώνησε συνάδελφος, ξένος ανταποκριτή από την Τουρκία, στις 12.30 σήμερα για να με ειδοποιήσει ότι ο Καραμανλής είναι εδώ κι ότι σε μια ώρα, στις 13.30, θα δώσει Pressconference!
«Δε με παρατά κι αυτός… ας ειδοποιούσαν νωρίτερα… έχω τα δικά μου εγώ…», του ‘πα και σαν να μη συνέβαινε τίποτα συνέχισα τις ασχολείες μου!

Κάτι τέτοιο αν μου ‘λεγαν πριν δυετίας θα παρατούσα τα άπαντα για να τρέξω να τον δω!
Το ίδιο έκανα και με τον Αβραμόπουλο που τον είδα με το που κατέβηκα από το αεροπλάνο, από Αθήνα για Πάρο, στις 2 Μαίου που κατέβηκα στα νησιά!
Θα τον βομβάρδιζα με ερωτήσεις, αν τον τύχαινα πριν 2 χρόνια, αλλά τώρα αγκαλιαστήκαμε κι έτσι σαν φιλαράκια βγήκαμε αναμνηστικές φωτογραφίες…

NAXOS-MIMO 017

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

