ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 10, 2009

Λες να ξέρουν αυτοί εκεί;

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:13 πμ

«Αφού ήπιες νερό από την Αντίπαρο θα ξανάρθεις», μου ‘λεγαν με μεγάλη σιγουριά οι κάτοικοι του μικρού και ξεχασμένου αλλά πανέμορφου νησιού στις Κυκλάδες τώρα που ήμουν εκεί για 5-6 μέρες με τη φίλη μου τη Mimo…  και να ‘πιναν και νερό από την φύση τους!!!
Κάπως έτσι, με το ίδιο παραμύθι, την είχαν γελάσει την φίλη μου και μετά από τον πρώτο της χρόνο, εκεί, ξαναπήγε και μετά ξανά και ξανά και μετά από καμιά δεκαριά χρόνια διακοπές, εκεί, αγόρασε κι ένα σπιτάκι και πήγαμε τώρα μαζί για κάτι δουλειές… 

NAXOS-MIMO 160  NAXOS-MIMO 162

Αργότερα, όταν μια μεγάλη παρέα με κάλεσαν να φάω κακαβιά μαγειρεμένη από τον Γιώργο τον Μαριανό, άρχισαν το άλλο το παραμύθι!
«Αφού έφαγες και κακαβιά τώρα είναι που είσαι γερά δεμένη με την Αντίπαρο»
«Αμάν βρε άνθρωποί μου… για άλλα είμαι εγώ τώρα… για αλλού είμαι…. για έξω… για μακρινά ταξίδια… δεν συνιθίζω να επιστρέφω στα ίδια μέρη εκτός κι αν… αν υπάρξει κάποιος μεγάάάλος έρωτας…», τους απαντούσα εγώ με το χιούμορ που με χαρακτιρίζει και που τους έχει κάνει να με συμπαθίσουν και να κάνει και την φίλη μου ν’ αρχίσει να με «τρώει»…να πάρω κι εγώ σπιτάκι εκεί… έτσι, για παρέα… για τα γεράματά μας…!

NAXOS-MIMO 130  NAXOS-MIMO 133

Ο παπούς δίπλα μου, όμως, παρά τη νοστιμότατη κακαβιά του ψαρά του Γιώργου (στην πρώτη φωτογραφία), ήξερε τι έλεγε… «Κοπέλα μου τι να σε κάμνω… σε γηροκομείο πήγες και διάλεξες να έρθεις… δε μας βλέπεις όλους μας… όλοι για τον άλλο κόσμο ήμαστε…»  Ειληκρινής ο τύπος!

NAXOS-MIMO 132  NAXOS-MIMO 135

Άλλοι με τα κατάφρεσκα αυγά από τις φωλιές, που μου ‘φερναν, άλλοι με τα επίσης κατάφρεσκα κουκιά από τον κήπο τους, άλλοι με τα ρακιά τους κλπ., πίστεψαν όλοι, μαζί και η φίλη μου που κατάγεται μεν από το Λίβανο αλλά από τα 12 της ζει στη Στοκχόλμη, ότι η επιστροφή μου στο νησάκι ήταν επιεβαιωμένο!

«Μα τόσο που σε συμπάθισαν τι θα γινόταν αν έμενες και παραπάνω» έλεγε με απορία η φίλη μου που θέλει ήδη τον Σεπτέβριο να ξανακατέβουμε!!!

2 Σχόλια »

  1. Χρόνια Πολλά & Καλά σε σένα Μανούλα, αλλά & στις μανούλες όλου του κόσμου! Και σε όσες γυναίκες δεν είναι μάνες αλλά το πόθησαν! Μακάρι να μην πάψουν να το παλεύουν & να γίνει αληθινό το όνειρό τους!
    Καλό απόγευμα,
    Μαρία

    Σχόλιο από Ηλιαχτίδα — Μαΐου 10, 2009 @ 6:23 μμ | Απάντηση

  2. […] σίγουρη κι ας έλεγαν οι αντιπαριώτες για το νερό τους, πρόσφατα που ήμουν εκεί, δίχως καν να πίνουν φυσικό νερό παρά μόνον αγοραστό! […]

    Πίνγκμπακ από Λατρεύω τα Liljekonvaljer « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 24, 2009 @ 7:40 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

