ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 27, 2009

ΗΛΘΩΝ ΗΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΗΛΘΩΝ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:30 μμ

Κι έτσι ήλθων, η αδελφή μου από τη Θεσσαλονίκη, ήδων και απήλθων και συνηθισμένη όπως είμαι στην μοναχικότητά μου για 10 μέρες τώρα αισθανόμουν πως ζούσα σε μια συντροφική ζωή!

Ευτυχώς που δεν πολυσκοτίζομαι για το μαγείρεμα! Στην απλή διατροφή που έχω συνηθίσει εγώ σε περίπτωση που αυτή προτιμούσε κάτι το πιό πολύπλοκο… ας μαγείρευε η ίδια – Την κουζίνα τη γνώριζε, τα σκεύη τα έβρισκε, τις ντουλάπες και το ψυγείο το ίδιο γιατί όχι, λοιπόν;

Να σας φιλοξενήσω ευχαρίστως, παιδιά, έτσι κι έρθετε εδώ πάνω, αλλά μη με τραβολογάτε για shopingtherapy – Όχι, δεν είναι καθόλου το άθλημά μου και, όχι πως δεν το ‘ξερα ήδη, τώρα επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά!
Έχω ξεσυνηθίσει τελείως από την υπερκαταναλωτική ζωή και από τα πολυκαταστήματα και για 10 μέρες έχω αγανακτήσει να τρέχω μαζί της και δεν ξέρω πόσες θα χρειαστώ τώρα για να συνέλθω και να επιστρέψω στην ήρεμη καθημερινότητά μου – Δεν είχα καταφέρει να τη μάθω να κυκλοφορεί με τα ΜΜΜ και αναγκαζόμουν να τρέχω κι εγώ με τις ώρες…

Πέρασε κι αυτό, καλή η παρέα, καλή και η μοναχικότητα, η ζωή συνεχίζεται και πάμε για άλλα και στις 2 Μαίου είμαι Αντίπαρο για μια εβδομαδούλα…
I ll be back soon!

3 Σχόλια »

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΜΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ! ΣΟΥΠΕΡ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΠΑΡΕΑ.ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.

    Σχόλιο από ioanna — Απρίλιος 28, 2009 @ 7:35 πμ | Απάντηση

  2. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΑΠΟ ΛΙΒΑΝΟ… ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΡΕΣΚΑΡΕΙ, ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΕΙ ΚΛΠ… ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ…

    ΙΣΩΣ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΑΞΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙ!

    Σχόλιο από simela — Απρίλιος 29, 2009 @ 8:24 μμ | Απάντηση

  3. μηπως εκανες και ηλιοθεραπεια;αυτη ειναι ζωη………κανονισε τωρα εχεις εγγονι θα το κοιτας καπου καπου εχεις υποχρεωσεις…

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαΐου 11, 2009 @ 8:22 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

