ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 22, 2009

Τομάτες, πιπεριές, μελιτζάνες…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:09 μμ

patsi-kipos-0111  patsi-kipos-014

Άλλα θέλω εγώ άλλα αυτή. Έξω για περπάτημα εγώ μαγαζιά για ψώνια αυτή και οι μέρες περνούν…
Δυό μέρες άντεξα την αγορά και τα μαγαζιά της – Με την δικαιολογία του κρύου θέλει, η κυρία, να απαλαγεί απ’ το περπάτημα αλλά στον κήπο κατάφερα, παρόλα αυτά, να την πάω και να τη βάλω, μάλιστα, να σκαλίσει και το χώμα…
Ατελείωτα ήταν τα στρέματα χωράφια που τσαπίζαμε σαν παιδιά να μην εκμεταλευτώ τις γνώσεις και τις ικανότητές της;

Ναι, για την αδελφή μου λέω (στην δεύτερη φωτογραφία) που στις 16 του Απρίλη ήρθε από την Θεσσαλονίκη κι έφερε, κατά παραγκελιά μου, λίγα φυτά (τρεις ρίζες τομάτες, τρεις πιπεριές, τρεις μελιτζάνες και δυο αγγουράκια) μα φοβάμαι να τις φυτέψω στον κήπο μη πέσει καμιά παγωνιά και τις χάσω…
«Τον Ιούνιο να τις φυτέψεις», μου ‘λεγε τις προάλες ένας Έλληνας που είχε φυτέψει έξω από το σπίτι του λουλούδια για 150 ευρώ και πάγωσαν σε μια κρύα νύχτα!

Κι έτσι, τις ρίζες που επέζησαν από την ταλαιπωρία του ταξιδιού, τις έχω φυτέψει πρόχειρα σε γλάστρες και στην κουζίνα μου τις προσέχω σαν τα μάτια μου!!!

Κάποιες γειτόνισες με απάλαξαν σήμερα κι έβγαλαν την αδελφή μου στην αγορά και βρήκα εγώ την ευκαιρία να γράψω και αυτό το κειμενάκι!

2 Σχόλια »

  1. Åhh, vad härligt! Glömmer inte de goda gröna bönorna vi plockade där i somras…Kram!

    Σχόλιο από Ingabritt — Απρίλιος 22, 2009 @ 4:55 μμ | Απάντηση

  2. ingabritt, har vi lite tur kan vi plocka tomater, paprikor och auberginer i år… ja, kanske även gurka, vem vet?

    Σχόλιο από simela — Απρίλιος 22, 2009 @ 6:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

