ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 17, 2009

Πάσχα 2009

Filed under: Uncategorized — simela @ 3:12 μμ

pasxa-09-avga-016

pasxa-09-avga-0241

Αν και τεράστιες οι φωτογραφίες τις ανεβάζω με αυτές να σας ευχηθώ ένα ήρεμο, χαλαρό και αρμονικό Πάσχα!

Οι περυσινές μου Πασχαλινές κάρτες έχουν γίνει πολύ δημοφιλείς, σύμφωνα με τα στατιστικά του blog μου, αλλά μη νομίσετε πως αυτά που βλέπετε εδώ τα έχει φτιάξει η αδελφή μου επειδή σαν «Ελληνίδα από την Θεσσαλονίκη» τα ξέρει καλύτερα από μένα!!!!
Όλα είναι δικά μου δημιουργήματα φτιαγμένα από τα δικά μου χεράκια και μόλις τα έχω αποτελειώσει!

3 Σχόλια »

  1. Χρόνια πολλά πατριώτισσα. Υγείαν κι ευτυχίαν 🙂

    Χαιρετισμούς ασό Κιλκίς.

    Σχόλιο από Kassianos — Απρίλιος 18, 2009 @ 8:11 μμ | Απάντηση

  2. […] τα τσουρέκια και τ’ αυγά… Το Πάσχα του 2009 έγιναν ΕΤΣΙ! Και το Πάσχα του 2008 έγιναν […]

    Πίνγκμπακ από Πάσχα 2009 « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαρτίου 23, 2010 @ 5:37 μμ | Απάντηση

  3. […] Οι κάρτες μου από το 2009 είναι εδώ […]

    Πίνγκμπακ από Πάσχα με δημιουργήματά μου « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Απρίλιος 22, 2011 @ 10:58 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

