ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 17, 2009

Η ΠΗΓΗ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:32 πμ

hellas-010 hellas-038 

Πριν μια εβδομάδα ακριβώς, την μεγάλη Παρασκευή των καθολικού Πάσχα που είχα γράψει ότι θα περπατούσα στον βιότοπο Nackareservat, συνέβη κάτι που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα συμβεί!
Το έχω πει πολλές φορές ότι μου συμβαίνει συχά για αλλού να ξεκινώ και αλλού να καταλήγω και στην περίπτωση αυτή δεν είχα καταλήξει και πολύ πιό μακριά από την αρχική μου σκέψη!
«Πάμε να φέρουμε νερό από μια πηγή» μου είχε πει μια κυρία που πρόσφατα αρχίσαμε να συναναστρεφόμαστε λόγου κάποιας πνευματικής εξάσκησης!
Της είχα τηλεφωνήσει τότε αν ήθελε να με συνοδέψει στην εξόρμησή μου και τέτοιες πρώτοτυπες προτάσεις όταν ακούω μπαίνω πρώτη στον χορό…. Πήρα το καρότσι μου είχε πάρει άδεια μπουκάλια αυτή για μένα και τραβήξαμε για τον χορό μαζί…

Στον ίδιο βιότοπο, σε ένα σημείο που λέγεται Hellas Gård (το «κτήμα του Hellas» – το όνομά του το πήρε από έναν αθλητικό σύλλογο που λεγόταν Hellas), βρίσκονται πηγές για τις οποίες δεν είχα ιδέα…
Στην ταμπέλα γράφει συμβολικά ΠΗΓΗ εννοώντας και την πηγή μέσα μας!!!

 hellas-0133 hellas-024

Κάναμε πρώτα τις βόλτες μας στα παγωμένα νερά, μιλήσαμε τα διάφορά μας, γεμίσαμε η καθε μία τα δοχεία της (με 25άλιτρο δοχείο κουβαλά αυτή το νερό της) και φύγαμε με μια έντονη επιθυμία να το ξανακάνω… 

Μόλις ξύπνησε η επισκέπτριά μου, η νούμερο 8 αδελφή μου, η Αναστασία, που χθες βράδυ κατεύθασε στη Στοκχόλμη για Πάσχα, και κάνει τώρα τον καφέ μουρμουρίζοντας… » πώς είναι δυνατόν να κοιμάμαι 9 ώρες σερί…μα, το κλίμα να φταίει… ποτέ στα χρονικά δεν έχω κοιμηθεί τόσες ώρες σερί…»

Έτοιμος ο καφές… Τα ξαναλέμε…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

