ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 15, 2009

Μακάρι να μπορούσα!

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:22 μμ

Κατά καιρούς έρχονται mail, κυρίως από νέους που έχουν μάννα η κάποιο συγκενικό πρόσωπο που έχει προσβληθεί από κάποιου είδους καρκίνο, και μου ζητούν βοήθεια!
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω!
Μακάρι! Μα δεν είμαι γιατρός ούτε και έχω συνταγές να δώσω και λυπάμαι πολύ γι αυτό!

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πω τι έχω κάνει εγώ μα και αυτά που εγώ έχω κάνει δεν είναι εύκολο για όλους να τα κάνουν! Όχι πως είναι ακατόρθωτα μα χρειάζεται μεγάλη αποφασιστηκότητα και θάρρος να αλλάξεις ριζικά το lifestyl και την καθημερινότητά σου, έτσι όπως έχω κάνει εγώ, δίχως αυτό να σημαίνει πως είμαι κάποιος ήρωας ή πως είμαι κάτι το διαφορετικό από τους άλλους! 

Κατ’ αρχάς το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύζηγος, αδέλφια (κι ας έχω 12 τέτοια) και συγκενείς γύρω μου εμένα με βοήθησε όσο παράλογο κι αν ακούγεται αυτό!
Το γεγονός και μόνο ότι μετά από μια τέτοια διάγνωση η οικογένεια, και όλοι οι υπόλοιποι, αλλάζουν αναπόφεκτα την συμπεριφορά απέναντί σου, (άλλοι καλοπροαίρετα άλλοι από φόβο…), σε στενοχωρεί και συνεχώς σου θυμίζει την ασθένεια κάτι που επιδεινώνει την όλη κατάσταση!
Οι συμβουλές του καθενός, ή οι απαγορεύσεις, σε περιορίζουν και δεν έχεις την ελευθερία που, όχι μόνο σαν ασθενείς αλλά και γενικά, χρειάζεσαι!

Οι αποφάσεις που παίρνεις δεν πρέπει πρώτα να περάσουν από κανένα συμβούλιο για να εγκρηθούν, όπως συνήθως γίνεται σε μια οικογένεια, πριν μπουν σε δράση!
Αποφασίζεις πχ. να ακολουθήσεις κάποια εναλακτική ιατρική απλά το κάνεις δίχως να περιμένεις το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ κάποιου άλλου!

Παίρνεις τη ζωή στα χέρια σου και το καλύτερο θα ήταν να την πάρεις πριν ακόμα φτάσεις σε μια τέτοια κατάσταση!
Παίρνεις επίσης την ευθύνη στα χέρια σου και δεν επιβαρύνεις τους γύρω σου θέλοντας, ή ακόμα και απαιτώντας, να την πάρουν και αυτοί…
Άλλωστε το αν θέλεις να συνεχίσεις να ζεις, ή όχι, εξαρτάται μόνον από σένα και από κανέναν άλλον διότι αν εσύ παραιτηθείς ούτε και ο ίδιος ο Θεός σε βοηθά πόσο μάλλον τα παιδιά σου ή ο σύντροφός σου ή οι γείτονές σου…

Αυτά είναι λίγα μόνο από τα βασικά στοιχεία που κατά την γνώμη μου πρέπει να γνωρίζουμε όχι μόνον σαν ασθενείς αλλά και σαν υγιείς!
Και κάτι ακόμα: είμαι σχεδόν σίγουρη πως και την υγεία και την οποιαδήποτε ασθένεια εμείς τις δημιουργούμε (την ασθένεια, βέβαια, ασυνείδητα) και κατά συνέπεια εμείς τις θεραπεύουμε κιόλας!

4 Σχόλια »

  1. Συμελα καλησπερα απο αθηνα μουντη και βροχερη και με εκατο γνωμες ο καιρος, θαυμαζω τη δυναμη σου, ομως ξερεις μερικες φορες τι σκεπτομαι? ειναι καλυτερα που εισαι μονη ετσι και αλλιως και μεσα στο σπιτι μας απο καποια ηλικια και μετα μονοι μας πορευομαστε.Τα παιδια παιρνουν τον δρομο τους, οι συζυγοι ασε βαριουνται ο ενας τον αλλο και ετσι οπως εχουμε γινει σημερα που δεν υπαρχει ψυχικη επαφη ,μην το ψαχνεις, καλυτερα εσυ αποφασιζεις μονη σου και δεν δινεις αναφορα σε κανενα.Σου ευχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και οτι καλυτερο για σενα.

    Σχόλιο από Ελευθερία — Απρίλιος 15, 2009 @ 7:37 μμ | Απάντηση

  2. Παίρνεις τη ζωή στα χέρια σου και το καλύτερο θα ήταν να την πάρεις πριν ακόμα φτάσεις σε μια τέτοια κατάσταση!

    Πέραν τούτου, ουδέν!

    Η πιο βασική συμβουλή.

    Σχόλιο από indictos — Απρίλιος 16, 2009 @ 10:19 πμ | Απάντηση

  3. Είπε μας ο Επίκουρον,
    με το τρανόν τ΄αχούλι΄τ,
    να μη φοούμες την θανήν
    σάν έρτε, κι θα ζούμε..

    Πολλά γλεντήστε οσήμερον,
    τα μερας να γομούντε,
    να εφτατε μουχαπέτεα,
    τον χάρον να γαμούμε.

    Σουμέλα, πούλι΄μ
    ΚΑΛΟΝ ΠΑΣΧΑ

    Σχόλιο από vripol — Απρίλιος 16, 2009 @ 6:33 μμ | Απάντηση

  4. Έρχεται τελικά ο επισκέπτης μου την Τρίτη 🙂

    Η πρόσκληση για καφέ ισχύει ακόμα, όταν φυσικά θα μπορείτε και εσείς.

    Ελπίζω να τα πούμε από κοντά.

    Σώτηρης.

    Σχόλιο από Σωτήρης — Απρίλιος 18, 2009 @ 6:02 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

