ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 5, 2009

Sorry, ε…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:28 μμ

Sorry fellows… Το έχω ρίξει για λίγες μέρες έξω… έκανα μια μικρή διακοπή στην καθημερινότητα… ήμουν αλλού για 3-4 μέρες… συνέβησαν πολλά αλλά σε λίγο που θα συμαζευτώ θα σας τα πω… αν θα συμαζευτώ που την Κυριακή έχουμε εδώ το Πάσχα… και που σε λίγο, για το δικό μας Πάσχα, θα καταφθάσει μια αδελφή μου από τη Θεσασαλονίκη… είδωμεν, λοιπόν!

Θα συναντήσω αύριο και μια φιλενάδα μου με την οποία, εδώ, στην Σουηδία, έχω φάει παλιά ψωμί και αλάτι και η οποία εδώ και 10-12 χρόνια ζει στην Ελλάδα και που τόσα χρόνια έχουμε να ειδωθούμε…. είναι εδώ σε συγκενείς της τώρα και θα βρεθούμε αύριο…
Χαρές, αγκαλιές και αγάπες αύριο μπροστά στο πολυκατάστημα Åhlens, στο κέντρο της Στοκχόλμης, όπου θα βρεθούμε… θα αλλονίσουμε την πόλη αύριο… έτσι και ακούσετε δυο θεότρελες στην Στοκχόλμη να γελούν και να μιλούν δυνατά τα ελληνικά αναμφισβήτητα η Συμέλα και η Δήμητρα από Σέρρες θα είναι…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

